kapubanner for mobile

147 cikk a(z) munkáltatói márka címkével - 6. oldal

WHC - A jelöltélmény fontossága a kiválasztási folyamatban

8 éve Lerágott csont, vagy mindig aktuális kérdés? A vállalati márkaépítés egyik kulcsa vagy túlértékelt momentuma a kiválasztásnak? A válasz egyértelmű mindenki számára, aki részese egy új munkatárs megtalálásának, legyen szó a szolgáltatói oldalon ülő recruiterről, belsős HR munkatársról vagy egy adott szakmai terület vezetőjéről: a pozitív jelöltélmény elérése egyike, ha nem a legfontosabb eleme a toborzási folyamatnak. Teljes cikk...


Nem elég a legjobbnak lenni, annak is kell látszani

8 éve Számos hazai cég végeztet kutatásokat munkaerő-piaci pozíciójának felderítésére. Több száz munkahely nevezheti magát a legjobbnak valamilyen mérce szerint, reprezentatív kutatásra hivatkozva. Vajon hányan használták ki közülük az eredmény “reklámértékén” felüli bizonyított előnyeiket a munkaadói márkájuk építésében? Teljes cikk...


Szembe menni az "örülj, hogy van munkád" szemléletnek

8 éve A munkáltatói márka építésének fontosságát egyre több vállalat ismeri fel, hiszen az értékes és tehetséges munkaerő megtartása és megszerzése múlhat ezen. A márka részét képezi az összehangolt külső és belső kommunikáció, a HR és a marketing-kommunikáció együttműködése, és mindebbe a dolgozók bevonása, hiszen a közösségi oldalak világában elsődleges és leghitelesebb kommunikátorai lehetnek saját munkahelyüknek. Ezeket a törekvéseket kívánta honorálni a Magyar Public Relations Szövetség által kiosztott Employer Branding Award. Teljes cikk...


Álláshirdetés-e egy munkaköri leírás?

8 éve Egy munkaköri leírás nem minősül hirdetésnek, ráadásul nem kelti fel a figyelmet, nem teszi vonzóvá a munkahelyet és nem oldja meg senki problémáját. Nem használunk vele senkinek, miközben mindenkin keresztülgázolunk, magunkat is beleértve - írja Szólás T. Miklós Employer Brand szakértő szakcikkében. Teljes cikk...


Gyakornok Employer Branding témára

8 éve Szeretnék egy gyakornokot véglegesíteni és Employer Branding témára kinevezni. Mit gondol erről? Teljes cikk...


Hogyan írjuk meg az Employer Branding briefet?

8 éve Hogyan írjuk meg az Employer Branding briefet? Teljes cikk...


Hogyan értessük meg a felsővezetéssel az Employer Branding lényegét?

8 éve Hogyan értessük meg a felsővezetéssel az Employer Branding lényegét és hozzájárulását a vállalati eredményességhez? Teljes cikk...


Miért fontos az Employer Branding Analízis?

8 éve Miért fontos az Employer Branding Analízis a folyamat elején? Több tanácsadó is ezt ajánlotta. Teljes cikk...


5 interjú kérdés, amit imádni fogsz

8 éve Sokat írtam már a megváltozott munkaerőpiacról és arról, hogy konkrétan hogyan változtatja meg a HR-kommunikáció eszközeit. Az álláshirdetésről már több posztom is szólt, most következzen az állásinterjú. Teljes cikk...


Employer branding: tűnj ki, mi díjazzuk!

8 éve Hogyan befolyásolja a munkáltatói márka a toborzást? Mekkora szerepe van a személyes találkozásnak a célcsoport elérésében? Hazánk legjelentősebb karrierrendezvényén, a HVG Állásbörzén erre is igyekeztek választ adni a cégek számára a szakemberek és a szervezők. Teljes cikk...


Díjazták a magyar munkáltatói márkaépítés úttörőit

8 éve Employer Branding 2015 díjat nyert kis- és középvállalat kategóriában a Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft., nagyvállalati kategóriában pedig a Generali Biztosító Zrt., a GE Global Operations Hungary, valamint a Budapest Bank Zrt. Teljes cikk...


Dinamikusan bővülnének az SSC-k, ha lenne munkaerő

8 éve A szolgáltatóközpontok bővülését egyre inkább gátolja, hogy nehezen találnak több nyelven beszélő, képzett és rátermett munkavállalókat. Pedig a gazdaság legkülönbözőbb területein működő, fejlett technológiát és munkaszervezést felsorakoztató cégek továbbra is dinamikus bővülést tűznek maguk elé. Teljes cikk...


2015 HR szemszögből: ha nincs HR stratégia, mire épüljön a munkáltatói márka?

8 éve Sok vállalatnál sajnos még hosszú távú, valódi humánerőforrás-stratégia sincs, így nincs mire épülnie a munkáltatói márkaépítésnek - tapasztalja a Személyzeti Tanácsadók Magyarországi Szövetségének elnöke. De akkor miként vonzzák be és tartják meg a tehetségeket a vállalatok? Évértékelő cikkünk záró részéből kiderül, van olyan cég, ahol a HR-esek munkáját még egy önkéntes, úgynevezett employee engagament (dolgozói elkötelezettség) team is segíti. Teljes cikk...


Ezeken a helyeken a legjobb dolgozni

8 éve Részesülés a pénzügyi eredményekből, emberközpontú vezetés, a dolgozók elismerése - ez jellemzi a legjobbakat a munkavállalók szerint. A "legjobb munkahely" bizonyítványt az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó cég felmérése alapján kapták, a díjakat szerdán Budapesten adták át - közölte a társaság. Az idén tizenötödik alkalommal készített kutatásban 76 vállalat vett részt, összesen 32 000 munkavállaló és 450 felsővezető válaszait dolgozták fel. Teljes cikk...


Új szakma született: Employer Brand Manager

9 éve Teljesen mindegy, hogy csokiszelet, mosópor, autó vagy hajszárító - szinte minden termékhez, termékcsoporthoz rendelnek a vállalatok általában egy vagy több márka managert (Brand Managert), akiknek az a feladata, hogy az adott termék piacra jutását gondozzák, és azon dolgozzanak, hogyan különböztessék meg az adott termékkört a versenytárs hasonló termékeitől. Teljes cikk...


Business rocksztárok kellenek

9 éve A márka hitelesen csak egyféle lehet. Ez annyit tesz, hogy az eladni kívánt márka és a munkáltatói márka nagyon szorosan összefonódik, és előbbit csak akkor lehet igazán hitelesen képviselni, ha munkáltatóként is megfelelünk a kialakítani kívánt képnek. Mivel manapság a technológiának köszönhetően az egyik legfontosabb „üzenetközvetítő” éppen a saját dolgozónk lehet, érdemes rá jobban odafigyelni. A rossz hír ugyanis a jónál még sokkal gyorsabban terjed a közösségi felületeken. Teljes cikk...


Díjazzák a legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat

9 éve A Magyar PR Szövetség első alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. Teljes cikk...


Munkáltatói márkaépítés a legjelentősebb hazai karrierrendezvényen

9 éve Nagy a verseny a hiányszakmák tehetséges fiataljainak eléréséért. A munkaadók új harcmezőre kénytelenek lépni, ha az Y generáció szakembereit soraikban akarják látni. Ma már nem elég, ha a céghez vonzó juttatási csomagokat kapcsolnak. Ha hosszú távon akar tervezni a vállalat munkavállalóival, elengedhetetlen, hogy vonzó munkahelyként gondoljanak rá az álláskeresők és az ott dolgozó kollégáik egyaránt. Teljes cikk...


Ingyenebéddel növelik a lojalitást

9 éve Már nem csak a Google, a Facebook vagy a Twitter eteti a kollégáit, kisebb cégek is rájöttek, hogy így növelhető a munkavállalói elköteleződés és a munkáltatói márkának sem árt az ingyenebéd, a Business Insider készített összeállítást a kínálatból. Teljes cikk...


Tehetségfejlesztő program a MOL-nál

9 éve Akár a karrierje is elindulhat az olajipari vállalatnál azoknak a fiataloknak, akik sikerrel pályáznak a MOL UPPP Tehetségfejlesztő Programba. Jelentkezni a világon bárhonnan lehet, olyan hallgatóknak, akik földtudományi- és olajipari műszaki tanulmányokat folytatnak. A határidő október 15.-e. Teljes cikk...


/cimkek/munkaltatoi-marka.html