kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

Miért fontos az Employer Branding Analízis?

Miért fontos az Employer Branding Analízis a folyamat elején? Több tanácsadó is ezt ajánlotta.

mdr

Diákot rendelhet pár napra, hétre, de akár hónapokra is. Így annyi költsége merül fel, amennyit a feladat ellátása valóban megkíván.
DIÁKMUNKA - Mire jó? Megéri? Biztonságos? Kényelmes?


Dilemmák a diákmunkával kapcsolatban

Azért, mert így nyerhető egy egységes kép arról, hogy a vállalat hol tart a munkáltatói márkaépítés területén. Amennyiben még nem foglalkozott Employer Brandinggel, akkor is van megítélése, mint munkáltató. Gyakran előfordul, hogy a vállalat máshogy látja magát, mint a környezete.
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Mire figyeljünk oda a HR és a kommunikációs osztályok együttműködésében?

Mire figyeljünk oda a HR és a kommunikációs osztályok együttműködésében? Teljes cikk

Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre?

Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre? Teljes cikk

Lehet toborzásra használni a munkáltatói márkaépítést?

Mi a munkáltatói márkaépítést a toborzás segítésére kívánjuk használni. Jól gondolkodunk? Teljes cikk