Support specialist
A support specialist olyan szakember, aki támogatást nyújt a felhasználóknak, az ügyfeleknek vagy a belső munkatársaknak különböző informatikai vagy technikai problémák megoldásában.
A support specialist munkájához szükséges képesítés is változhat attól függően, hogy milyen területen dolgozik. Általánosságban elmondható, hogy legalább középfokú informatikai végzettség szükséges, de egyes pozíciók felsőfokú végzettséget vagy szakmai képesítést is igényelhetnek. Emellett fontos a jó számítógépes ismeret, a nyelvtudás, a jogi és biztonsági előírások ismerete és betartása. Ilyen állásokat könnyedén talál az Állásportál.hu-n.
Általában a support specialistek az alábbi feladatokat végzik:
- A beérkező hibajelentések, kérdések vagy kérések fogadása, rögzítése és nyomon követése
- A problémák diagnosztizálása, elemzése és megoldása telefonon, e-mailben, chaten vagy távoli eléréssel
- A felhasználók tájékoztatása a probléma okáról, állapotáról és megoldásáról
- A szoftverek, hardverek, hálózatok vagy rendszerek telepítése, konfigurálása, frissítése és karbantartása
- A dokumentációk, útmutatók, gyakori kérdések készítése és frissítése
- A visszajelzések gyűjtése és értékelése
- Az új technológiák tanulmányozása és alkalmazása
- Az esetleges fejlesztési javaslatok továbbítása a felelős csapatoknak
A support specialisttel szemben az alábbi elvárások vannak:
- Rugalmasság, alkalmazkodóképesség és proaktivitás
- Magas szintű problémamegoldó, analitikus és döntéshozó készség
- Kiváló kommunikációs, tárgyalási és kapcsolatteremtő készség
- Ügyfélközpontú, eredményorientált és minőségtudatos attitűd
- Csapatmunkára való képesség és együttműködési készség
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Tudja mi a különbség a sales manager, a business development manager és account manager munkakörök között? A gyakorlatban nem sok: az... Teljes cikk
Bár a tendencia javulást mutat, még mindig bátorítani, biztatni kell a fiatal lányokat, hogy az úgy nevezett STEM szakmák vagyis a tudomány, a... Teljes cikk
A MÁV éppen teszteli, hogy bizonyos járatok jegyvizsgáló nélkül közlekedjenek. A Vasutasok Szakszervezetének képviselője úgy gondolja, ez... Teljes cikk
- Bele lehet szeretni ebbe a hivatásba: interjú Szalavics Mariann NAV-elnökhelyettessel 1 hónapja
- A legdrágább munkakör a betöltetlen munkakör. De mennyi az annyi? 2 hónapja
- Mi leszel, ha nagy leszel? - miért céltalanok a mai fiatalok és mit tehetünk ellene? 4 hónapja
- Hogyan fogadják a nőket a műszaki szakmában? 5 hónapja
- Műszaki munkatárs 7 hónapja
- Stratégiai beszerző 7 hónapja
- DevOps mérnök 7 hónapja
- Munkaügyi munkatárs 7 hónapja
- Bárpultos 7 hónapja
- Termelésvezető 7 hónapja
- TB ügyintéző 7 hónapja