kapubanner for mobile
Megjelent: 6 éve

Post-Sales Support Specialist

A Sales Support Specialist pozíciójában (nevéből eredően) az értékesítők támogatása történik. Ez a támogatás meg is előzheti az értékesítést, illetve utána is folyamatos lehet.

A munkakör leírását a Grafton Recruitment szakértői készítették.

Célja, hogy mentesítse az értékesítőket az irodai, adminisztratív tevékenységektől. A sales support tevékenysége az Order to Cash (megrendeléstől a kifizetésig) folyamatba kapcsolódik, tehát a vevői oldallal van kapcsolatban. A termék értékesítésétől kezdve a kiszállításig végigkíséri a folyamatot.

Cégenként változó, hogy a folyamatokat egy munkatárs végzi, vagy külön folyamatokra, pre - és post- sales support feladatokra bontják.

Pre - Sales Support Specialist feladatai:
• Árajánlatok összeállítása
• Szerződések előkészítése, adminisztrációja

Post-Sales Support Specialist feladatai:
Ügyfelekkel kapcsolattartás, felmerülő kérdések megválaszolása, információ nyújtása
Megrendelések felvétele: online, telefon, email, fax
Társosztályokkal egyeztetés: elérhető-e raktáron a termék, kintlévőségek, tartozások nem akadályozzák-e a kiszállítást
Export dokumentáció összeállítása: kereskedelmi számla, csomaglista, raklevél, származási bizonyítvány
Panaszkezelés

A Sales Support Specialist legfontosabb tulajdonságai:
    Monotónia-tűrés
    Pontosság, precizitás
    Ügyfélkezelési kompetenciák

Itt talál ebben a pozícióban állásokat.

  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
"Keressük a lila elefántot" - avagy miért izgalmas a toborzó szakma

Miért szeretek recruiter lenni? – tette fel a kérdést néhány ismert toborzási szakembernek Csatalinácz Adrienn, az euJobs HR-Group HR és BRAND... Teljes cikk

A szexi pozíciónevek csapdája

Tudja mi a különbség a sales manager, a business development manager és account manager munkakörök között? A gyakorlatban nem sok: az... Teljes cikk

Több lányt az informatikába: sokszor a tanárokkal és a szülőkkel kell küzdeni

Bár a tendencia javulást mutat, még mindig bátorítani, biztatni kell a fiatal lányokat, hogy az úgy nevezett STEM szakmák vagyis a tudomány, a... Teljes cikk