kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

NE toborozzon a Facebookon!

Csevegni az ismerősökkel, megosztani cuki kutyákat, képet posztolni a szülinapunkról, hogy csak néhányat említsünk a Facebook mindennapi funkciói közül. Ma már az sem titok, hogy a nagy cégek észrevétlenül beszivárogtak a kezdetben csak az életünk megosztására és éjszakába nyúló beszélgetésekre szolgáló platformra. Tudjuk mindnyájan, hogy igen komoly hirdetési lehetőség és üzleti kiaknázhatóság is rejlik a Zuckerbeg paradicsomban. De hogy a HR-esek Facebook hirdetéseket készítsenek? Kinek van arra ideje? Van egyáltalán értelme?

Tűt a szénakazalban?

Lássuk be, a Facebook a marketingesek asztala, egy külön szakma a hirdetési felületek kezelése. A hirdetéseket anyagi ráfordítással meghatározott célcsoporthoz juttathatjuk el. Van ennek értelme? Döntse el Ön! A következők szerint szűrhetjük, kik lássák a hirdetésünket: nem, kor, végzettség szintje, elvégzett iskolák, jelenlegi munkahely, munkakör, beosztás, beszélt nyelvek, érdeklődési körök, családi állapot és ezek kombinációja. Azt hiszem, ezek alapján a válasz egyértelmű: pontosan be tudjuk lőni azt a célcsoportot, akiknek hirdetni szeretnénk.


Egyszerű, mint az egyszeregy?



Hogy a fentiek beállítása egyszerű-e? Nem, inkább bonyolultnak nevezném, ha jól akarjuk csinálni. Egy speciális felületen keresztül, kreatív, de jogtiszta képekkel, meghatározott szövegmennyiséggel, limitált karakterszámmal, és folyamatos követéssel lehet hatékonyan hirdetést kezelni. Kevés HR-esnek van erre ideje, affinitása. De nem is kell minden terhet a nyakukba venniük!


Van ennek értelme a HR-ben?



Talán a fentiekből világosan kiderült már, hogy igenis tökéletes ez a platform az álláshirdetések kommunikálására is, hála a pontos célzási lehetőségeknek. Rengeteg cég használja már kezdve a szakmunkás pozícióktól, egészen a magasan kvalifikált szakemberekig, megsokszorozva ezzel a jelentkezők számát. A Beck and Partner Kft. a fejvadászat mellett néhány évvel ezelőtt kezdte feltérképezni a toborzásmarketing piacot, és kihasználni annak minden lehetőségét. Kiemelt figyelmet szenteltek a Facebook hirdetéseknek, amivel először csak a saját életüket, majd ügyfeleikét is megkönnyítették.


Kinek van erre ideje?



Egyetlen cég HR-esétől sem várható el, hogy megtanulja ezt a bonyolult folyamatot és átképezze magát online marketingesnek, nem is ajánljuk. Azt azonban mindenképpen javasoljuk, hogy ne hagyják ki a modern kor, a technika nyújtotta új lehetőségeket a toborzásban, így a Facebookot se, de bízzák a profikra! A Beck and Partners Kft. toborzási szolgáltatásai mellé professzionális Facebook kampányok is igényelhetők. Az eredményeket, statisztikákat a kampányok végén a megrendelő rendelkezésére bocsájtják, de a bejelentkezők számán is világosan látszik majd a hatékonyság.


A részletek felől érdeklődjenek az alábbi elérhetőségeken:

[email protected]
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A teljesítményértékelés digitalizálása: Hogyan változtatják meg a digitális eszközök a teljesítményértékelési folyamatokat?

A teljesítményértékelés a legtöbb vállalat számára alapvető folyamat. Azonban a digitalizáció terjedésével, egyre nagyobb népszerűségnek... Teljes cikk

Több mint 27 éves HR vezetői tapasztalatát viszi be a Corvinus képzésébe

Jakobsen Petra HR tanácsadóval, a Flow Consulting HR üzletágának vezetőjével a teljesítményértékelés változásáról, a HR analitika üzleti... Teljes cikk