A leggyakoribb kérdések és tévhitek a SEO-val kapcsolatban
Azok, akik értenek a SEO műfajához, sok mindent láttak és tapasztaltak már a munkájuk kapcsán. Az ő segítségükkel lehet elkészíteni egy top 10-es összesítést a leggyakoribb kérdésekről, amelyek éppúgy tartalmaznak fontos kérdésekre válaszokat, mint tévhitekkel kapcsolatos egyenes tisztázásokat.
1. Mennyire fontos a (főbb) kulcsszó gyakori szerepeltetése a tartalomban?
Az oldaladdal kapcsolatos kérdések közül ez az egyik legelső, ami mindenkinek eszébe jut, mialatt szerkesztik a weboldalukat. A kulcsszavak elegendő szerepeltetése nem jelenti azt, hogy gyakran, sok helyre rakod be az oldaladon meghatározott kulcsszavakat. A kulcsszóhalmozás helyett érdemes a kulcsszóval kapcsolatos szinonima szavakat használni, mert így minőségi tartalomnak fogja értékelni a Google kereső algoritmusa.
2. Mennyire számít az, hogy a domain .hu-ra vagy .com-ra végződik?
Leginkább akkor van jelentősége, ha magyar kereséseknél szeretnél jobb helyezést elérni, akkor kicsit jobban számít a .hu végződés. Nemzetközi viszonylatban viszont sokkal jobban jársz, ha .com-ra végződik a weboldalad címe.
3. Szerepeljen-e a kulcsszó a heading tagekben (címsorokban)?
Igen! A főcím és a címsorok közül legalább az egyikben érdemes szerepeltetni a kulcsszót, de vigyázzunk, mert itt is bele lehet esni a halmozás hibájába!
4. Mennyire fontos a belső link használata?
Mindig javasolt a belső linkek elhelyezése. Egy korábbi tanulmány szerint a helyezések 10-14 százalékánál fog számítani, hogy mit linkelsz belsőleg.
5. Hogyan veszi észre a Google, hogy a weboldaladon minőségi tartalmat lehet találni?
A Google kereső algoritmusának működését nem könnyű megérteni laikus szemmel. Egy algoritmus működését nem emberi gondolkodás útján kell megérteni, hiszen egyes paramétereket teljesen más szempontból fognak vizsgálni, amik alapján eldönti, hogy van-e értékes tartalom az oldaladon.
6. Fontos-e, hogy milyen gyorsan töltődik be az oldalam?
Amennyiben fontos, hogy a találati listán kellően jó helyezést érj el, akkor mindenképpen igen! Márpedig a keresőoptimalizálás kiemelt célja, hogy a találati listán a lehető legelőkelőbb helyen szerepeljen az oldalad!
7. Mennyi idő alatt lehet látható eredményeket elérni?
Ezt a kérdést nem lehet egyértelműen megválaszolni, nagyon sok tényezőtől függ.
8. Érdemes-e noindexelni a pager- vagy szűrőlinkeket?
Index használatával nő a tárhely, csökken a keresési idő. Duplikált tartalom esetén vagy közel a duplikáció határát súroló tartalomért tiltás járhat.
9. Számít-e a képek, videók elnevezése?
Igen számít! Mindenképp legyen benne a kulcsszó, de itt se essünk a kulcsszóhalmozás hibájába.
10. Fontos-e, hogy sok aloldal tartozik a honlapomhoz?
Azt, hogy mennyire bonyolult a weboldalad felépítése, jelentős tartalommal bír-e, a Google dönti el. Mindenesetre a fentebb említett szempontokat érdemes figyelembe venni.
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.05Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit, képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján. Betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
A Füzesabonyi Járási Ügyészség vádat emelt egy volt postavezetővel szemben, aki a postai befizetéseket saját céljaira fordította - közölte a... Teljes cikk
Tavalyhoz hasonlóan vajon most is lesz magyar kiválasztott, aki párjával együtt 4 héten át belekóstolhat abba, hogy milyen az utazási influencerek... Teljes cikk
Vádat emelt a Kecskeméti Járási Ügyészség két férfi ellen, akik munkaszerződés és munkavédelmi oktatás nélkül foglalkoztattak egy 15 éves... Teljes cikk
- Útmutató a Google Ads hirdetésekhez kezdőknek 9 hónapja
- Cégvezetési taktikák 10 hónapja
- Már a techcégek is szeretnék visszazavarni az irodába a munkatársakat 12 hónapja
- Topcard Google értékelésgyűjtő kártya vállalkozásoknak 1 éve
- Állásinterjúkat is sikerrel teljesített a ChatGPT mesterséges intelligencia 1 éve
- Elbocsát 12 ezer embert a Google, de őszintén sajnálják 1 éve
- Ezt az 5 tippet vidd magaddal 2023-ra, ha jobb vezető akarsz lenni! 1 éve
- Tévedésből 250 ezer dollárt utalt el a Google egy mérnöknek 2 éve
- Nem lesz tartós a hibrid munkavégzés - ezt gondolja a Google volt HR vezetője 2 éve
- SEO ügynökség: Te tudod, hogy mivel foglalkozik? 2 éve
- Kedvezményekkel segíti gyerekes dolgozóit a Google 2 éve