kapubanner for mobile
Megjelent: 1 éve

Állásinterjúkat is sikerrel teljesített a ChatGPT mesterséges intelligencia

A ChatGPT képes volt sikeresen teljesíteni három rendkívül magas fizetést kínáló munkára meghirdetett állásinterjút.

chatgpt mesterséges intelligencia-

A mesterséges intelligencia hamarosan betörhet a munkaerőpiacra. Az OpenAI által fejlesztett mesterséges intelligencia (MI), a ChatGPT képes volt sikeresen teljesíteni három rendkívül magas fizetést kínáló munkára meghirdetett állásinterjút - írja a Világgazdaság.

A PayScale adatai szerint egy szoftvermérnök az Egyesült Államokban átlagosan 90 ezer dollárt keres egy évben. Ez rendkívül magas fizetésnek számít, így a céges kiválasztási folyamatok a toborzási folyamat során ennek megfelelően szigorúak. A ChatGPT számára azonban az állásinterjú gyerekjáték volt.

Egy másik beszámoló szerint a chatbot minden gond nélkül teljesíteni tudta a Google hármas szintű mérnöki kódolási interjúját. Ezt egy olyan munkára hirdették meg, amiért a Google évi 187 ezer dolláros fizetést kínál. Az interjún a jelentkezőknek olyan technikai kérdésekre kell válaszolniuk, ami egy fejlett mesterséges intelligencia számára nem okoz gondot. A problémát a ChatGPT-nek inkább a munkahelyi viselkedéssel kapcsolatos kérdések jelentették.

A Business Insider szerint a ChatGPT részt vett egy Amazon-állásinterjún is, amit 135 ezer dolláros kezdő fizetéssel járó kódoló pozícióra hirdettek - és sikerrel teljesítette is azt.

Fotó: unsplash.com

 

  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A diákok több mint fele tanulna mesterséges intelligenciával, de csak kevesen férnek hozzá az iskolában

Németországban és Ausztriában tízből négy tanuló fér hozzá az AI-hoz az osztályteremben, az Egyesült Királyságban és Spanyolországban ez az... Teljes cikk

Vajon megtaláljuk az egyensúlyt az ember és az AI között? - avagy az AI emberi arca

Vajon mit tartogat 2024-ben a mesterséges intelligencia? 2023-ban minden eseményen téma volt az AI és ember kapcsolata, hatása egymásra. HR szempontból... Teljes cikk

Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára

A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy... Teljes cikk