Keresés hirdetés útján
Keresési módszer, melynek alkalmazása azokban az esetekben használatos, amikor sem a szervezet belső munkatársai között, sem kapcsolati hálójában nincs alkalmas személy a megüresedett állás utódlására; és a pozíciót betöltendő jelöltek elérési lehetősége még nem annyira speciális, hogy fejvadászok direkt kereséses szolgáltatásait igényelnék.
Megjelenési formáját tekintve, a munkakör sajátosságait és a megszólítani kívánt közönséget figyelembe véve lehetnek:
- Újsághirdetések
- Állásportálok
- Közösségi média (Facebook, Linkedin)
- Youtube hirdetések
- Google kampányok
- Céges karrieroldal
A hirdetés általában tartalmazza a hirdető cég legfontosabb adatait, a pozíció megnevezését, a munkakörhez tartozó felelősségeket, a jelöltekkel szembeni követelményeket, elvárásokat, a potenciális jelentkezőkre ható emocionális elemeket; a javadalmazással kapcsolatos információkat.
A hirdetési felület nagysága általában leképezi a pozíció nagyságát.
A hirdetést nemcsak a vállalatok, hanem a fejvadász cégek is gyakran alkalmazzák jelölt- keresésre.
A módszer előnyei közé tartozik, hogy nagy számú és széles körű jelöltet érhet el, viszonylag alacsony költséggel és időráfordítással, valamint növelheti a cég ismertségét és vonzerejét a munkaerőpiacon.
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
Gazdaságilag nem aktívak azok, akik nem sorolhatók sem a foglalkoztatottak, sem a munkanélküliek csoportjába. Teljes cikk
A munkanélkülieknek a gazdaságilag aktív népességen belüli aránya. Teljes cikk
A gazdaságilag aktívak aránya a népességen belül azt mutatja meg, hogy a népesség hány százaléka vesz részt a munkaerőpiacon, azaz a... Teljes cikk
- A britek a megpályázott állások több mint felére nem kapnak visszajelzést 2 hete
- Mr. Irrelevant és társai: mit tanulhat a HR az amerikai foci állásbörzéjéből? 2 hete
- Egyre nehezebb a fiatalok toborzása és megtartása, de mi lehet a megoldás? 2 hete
- Az automatizálás és az AI terén is lemaradásban vannak a magyar cégek a nemzetközi átlagtól 2 hete
- "Keressük a lila elefántot" - avagy miért izgalmas a toborzó szakma 4 hete
- Ez kell a járműipar munkaerőigényének kiszolgálásához 4 hete
- Háromezerrel több az állásajánlat: 36 ezer pozíció vár betöltésre 4 hete
- Egymilliós fizetésért keresnek szakácsot Budapestre 1 hónapja
- Az attitűd a kulcs, nagy a verseny a fiatalokért: így keresi az utánpótlást a Marriott 1 hónapja
- Ez okozza a legnagyobb kihívást a pénzügyi és számviteli szektorban 1 hónapja
- Így csábítanak a cégek a HVG Állásbörzén 1 hónapja