kapubanner for mobile

23 cikk a(z) RecruiTECH címkével - 1. oldal

Skill based organisation: ez lehet a jövőálló szervezet titka

1 hete Egyre gyakrabban merül fel az igény, és néhol már történtek is lépések a készségalapú szervezet vagyis a skill based organization kialakítására. Hogy ez pontosan mit jelent, hogyan alakítja át a működést és például a toborzást is, arról Csépai Martin, a Deloitte HR tanácsadási vezetője beszélt a recruiTECH toborzási konferencián. Három HR vezető pedig elmondta, hol is tartanak ebben. Teljes cikk...


Ez a jó toborzás titkos receptje: a recruitment új trendjei

3 hónapja A jól teljesítő szervezetek kulcsa a jó munkaerő-felvétel. Azaz a megfelelő embert, a megfelelő költségkereten belül, a megfelelő időben munkába állítani. Rengeteg a technológiai újdonság, ám ezeken kívül egy sor eszközzel, új látásmóddal javítható a hatékonyság, a toborzó és a szakterületi vezető közötti együttműködés. A közelgő recruiTECH toborzási konferencia apropóján négy piaci szereplőt kérdeztünk arról, nekik hogyan sikerül mindezt jobbá tenni. Teljes cikk...


Toborzási előny, ha egy cég home office-t tud ajánlani

1 éve Milyen kihívások állnak a HR-szakma és a toborzás előtt? Különleges gondolkodás kell-e a Z generációhoz? Jó-e a női vezetői kvóta a cégeknél? Ilyen és hasonló szakmai kérdésekről beszélgetett a recruiTECH toborzási konferencián Bába-Szabó Magda, a Generali Biztosító HR igazgatója és Bognár Anett, a KPMG Delivery Network személyzeti vezetője Toldi Gábor toborzási szakértővel. Teljes cikk...


Hangosabbnak kell lennie a HR-nek: karriersztorik a Mercedesnél és a Molnál

1 éve Hogyan mozog egy vezető a Mercedesnél a logisztika és a HR között, és miként jut nőként ügyvezetői szintre? Szetei Hajnalka, a kecskeméti Mercedes-Benztől erről beszélt a recruiTECH toborzási konferencián. Bárány Tamás, a MOL Csoport toborzási vezetője pedig a cégnél eltöltött első hat hónapjának tapasztalatait osztotta meg. Két karriersztori HR-es tanulságokkal. Teljes cikk...


Hogyan nyerhetjük meg a Z generációt?

1 éve Hogy gondolkodik a Z generáció, miként áll a munkához, hogyan és mennyire könnyen beilleszthető? Mennyire éri meg gyakornokokat foglalkoztatni? Miért akar mindent azonnal a “Minecraft-generáció”? Ezek a kérdések foglalkoztatnak manapság rengeteg munkaadót. A recruiTECH konferencia több előadója is boncolgatta ezeket a témaköröket. Teljes cikk...


How much does a failed recruitment cost?

1 éve Don't just count the advertising costs of hiring a worker, but also the cost of the recruiter's hours and the cost of attrition during the probationary period. Among other things, this was the topic of a presentation at last week's recruiTECH. In the first part of our series on the recruitment conference, we also look at the role of selection time and employer branding. Teljes cikk...


Mennyibe kerül egy sikertelen munkaerő-felvétel?

1 éve Ne csak a hirdetési költségeket számoljuk egy munkavállaló felvételénél, hanem a toborzó munkaóráinak költségét és a próbaidő alatti lemorzsolódás forintjait is. Egyebek mellett erről szólt a múlt heti recruiTECH egyik előadása. A toborzási konferenciáról szóló sorozatunk első részében terítéken még a kiválasztási idő és az employer branding szerepe is. Teljes cikk...


Hogyan alakítja át az MI a toborzók munkáját? Ezzel vár az idei recruiTECH

1 éve “A csapból is a mesterséges intelligencia folyik az üzleti közbeszédben. Mi az általánosságok szintjéről lehozzuk ezt a toborzók napi munkájába, sok konkrétummal, például milyen eszközökkel és hogyan gyorsíthatunk, javíthatunk folyamatainkon” - fogalmazta meg az idei toborzási konferencia egyik kulcstémáját Toldi Gábor főszervező. A témák repertoárja széles: terítéken lesz még a Z-generáció felvétele, szoftveres újdonságok, egy sikeres toborzási módszertan, a hibrid munkavégzés, a kiégés megelőzése és még sok más. Idén március 21-én tartják a rendezvényt, amelyre még lehet jegyet vásárolni. Egy kis előzetes. Teljes cikk...


Az adatvezérelt toborzásé a jövő: Mire figyelj recruiterként?

2 éve Mérj mindent a toborzási tölcsérben és annál jobb információt tudsz adni a menedzsmentnek és az üzletnek - hangzott el a recruiTECH konferencia egyik fókusztémájában - az adatvezérelt toborzásban - tartott előadásokon. Nézzük a toborzási csatornák hatékonyságát, a jelöltek lemorzsolódását, annak okait, az egy felvettre vetített toborzási költséget. Ha a HR releváns adatot szolgáltat a cégvezetésnek, akkor ott ül a döntéshozatal asztalánál. Civin Péter (Deutsche Telekom IT Solutions) és Majer Balázs (MP Solutions) beszélt az adatvezérelt recruitment elemeiről. Teljes cikk...


Négynapos munkahét: nem minden rózsaszín a tesztelőknél

2 éve A Libri-Bookline öthónapos tesztidőszakra vezette be a négynapos munkahetet 2022. október 1-től a központi iroda 137 dolgozójának. Voltak elvárások, nem kevés, és volt számos nem várt kihívás is a bevezetés kapcsán. Ezekről beszélt Szeleczky Noémi, a cég HR igazgatója, valamint saját projektjük tanulságait mutatta be Méry Katalin a Magyar Telekom ügyfélszolgálati vezetője a recruiTECH konferencián. Teljes cikk...


Mennyit fizetnek a cégek a sikeres munkatárs-ajánlásért?

2 éve “Nem a pénz határozza meg a bulit, azaz nem a jutalom nagysága pörgeti fel a munkavállalói ajánlásokat”- fogalmazott meg egy fontos tanulságot Toldi Gábor toborzási szakértő a munkatárs-ajánlásokról készült friss felmérésük bemutatóján. Adataik szerint a magyar cégek 12-15 százaléka tölti be pozícióit kollégáik ajánlásaival, amit 25 százalékra fel lehet tornázni egy ügyes szervezetnek. A kékgallérosok aktívabbak, de a szellemieket is meg lehet mozgatni. Teljes cikk...


Rendet kell rakni a recruitment működésében és érdemes belátni: a toborzás csapatsport

2 éve Trendi eszközök helyett menjünk vissza az alapokig. Tegyük rendbe a karrieroldalt, a folyamatokat, képezzük a szakterületi vezetőket kiválasztásra, jelöltélmény témában és jelölt meggyőzésre, mérjük minden forint megtérülését - javasolja Toldi Gábor, a recruiTECH toborzási technológiai konferencia alapítója. A leghatékonyabb csatorna továbbra is az ajánlás, a HR szolgáltatók rekord évet zártak tavaly, a 4 napos munkahét pedig nagy versenyelőny lehet a toborzásban. 2023 fókuszai a recruitment szakértőtől. Teljes cikk...


A munkaerő megtartásáról szólhat 2022 az álláspiacon

3 éve Nem lesz jelentős hatással a magyar munkaerőpiacra az ukrán menekültek felvétele - prognosztizálta a RecruiTECH toborzási konferencián Madár István a Portfolio vezető elemzője. Sok a kedvezőtlen politikai és gazdasági tényező, a munkaadók idén a megtartásra koncentrálnak, mert elbocsátani és újra toborozni sokkal költségesebb. A szakmai rendezvényen szó esett még egyebek mellett a digitális munkavállalói élményről, a készségek alapján történő előszűrésről és az offline és az online állásbörzék szerepéről. Tudósításunk. Teljes cikk...


Akár kétévnyi munkabérbe kerülhet egy mérnök pótlása

3 éve Üzletileg kritikus tényezővé vált a toborzás. A munkaerőhiány mára ott tart, hogy ha nem sikerül megfelelő szakembereket toborozni az a vállalatok üzleti eredményeit veszélyezteti. Így a recruitment stratégiai feladattá vált, miközben maguk a toborzási szakemberek is hiányoznak a piacról. Mindezekről a kihívásokról szólt a kétnapos, hibrid recruiTECH 2022-es konferencia. Teljes cikk...


Harc a létszámért: 2022-ben üzletileg kritikus terület lett a toborzás

3 éve “2022-ben már nem a tehetségekért, hanem a létszámért harcolunk, annyira nagy a munkaerőhiány a fehérgallérosok között is” - mondja Toldi Gábor, a Recruitech toborzási konferencia főszervezője. Milyen tartalékok és új toborzási eszközök vannak az álláspiacon? Mennyiben változtak az elvárások a recruiterekkel szemben, akiknek a munkája felértékelődött? A közelgő konferencia apropóján három szakemberrel beszélgettünk. Teljes cikk...


Az új dolgozók harmada belső ajánlással jön - így toboroz egy gyártó vállalat

3 éve Hogyan néz ki a kékgalléros - betanított és szakképzett - munkavállalók megszerzése és megtartása egy Komárom-Esztergom megyei gyártó cégnél? Miként reagálnak a munkaerőhiányra valamint Ausztria és Németország elszívó hatására? Erről is beszélt Urbán Anita a Güntner-Tata stratégiai HR igazgatója a RecruiTECH Blue kékgalléros toborzási konferencián. Teljes cikk...


Miért nyerő a céges buszjárat a toborzásban?

4 éve Hat évvel ezelőtt indította el el saját buszjáratait a miskolci Robert Bosch Power Tool Kft. Már több mint 300 településről ezer feletti munkavállalót szállít az otthona és a kéziszerszámgyár között naponta. A RecruiTECH Blue kékgalléros toborzási konferencián Ronyák László, a cég HR szakembere mutatta be, miként lehet buszokkal hatékonyabbá tenni a toborzást. Teljes cikk...


Már fejvadászni kell őket - a kékgalléros toborzás kulisszatitkai

4 éve A tömeges toborzói hírlevél kiküldése már nem nem működik, az álláshirdetések hatása is csökkent. Hatékonyabb megszólítani, felhívni a kékgalléros munkavállalókat, felmérni igényeiket és kedvet csinálni cégünknél a pozícióhoz. Így lehet eredményesen toborozni a hazai, munkaerőhiánytól szenvedő piacon - hangzott el a RecruiTECH Blue toborzási konferencián. Teljes cikk...


Talent acquisition: így találd meg a tehetségeket az új normálisban

4 éve Komoly kihívás vár 2021-ben is a hiring menedzserekre, akiknek minél zökkenőmentesebb jelöltélményt kell biztosítaniuk, új digitális eszközök, csatornák segítségével. Hogyan lehet megtalálni a tehetségeket a Covid teremtette új körülmények között? Teljes cikk...


Hogyan építsem újra a létszámot? - a kékgalléros toborzás kihívásai

4 éve Sok cég kényszerült leépítésre a járvány okozta csökkenő megrendelések, gazdasági megtorpanás miatt. Ahogy azonban az élet újraindult, nem olyan egyszerű a létszámot visszatoborozni. A rugalmas foglalkoztatási formák és az outsourcing lehet a megoldás a gyártó cégeknek, derült ki a Recruitech BLUE online konferencián. Teljes cikk...


/cimkek/recruitech.html