kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

Virtuális meetingek: sok még bennük a kihívás

Egyre inkább életünk részévé válik a virtuális térben való munkavégzés, de az átállás és az ezt támogató platformok használata tartogat kihívást - derül ki a Wieland és Wieland Kft. kérdőíves kutatásából.

Van, aki idegenkedik tőle, van, aki üdvözli, egy biztos, hogy a virtuális térben való munkavégzés nagyon megosztó. A közel száz fő bevonásával végzett Virtuális meeting elnevezésű kutatásból kiderült, hogy bár idegenkedünk (32%) tőle, de a legtöbben (80%) mégis élünk a virtuális meetingek lehetőségével.

Az vitathatatlan, hogy a virtuális térnek sok előnye van. A kutatást kitöltők 82%-a azért is örül a virtuális munkavégzésnek, mert ezzel időt és utazást spórolhat meg, gyakran dolgozik home office-ban (53%) és sok esetben a kollégák nem egy helyen ülnek, hanem fizikailag távol vannak egymástól (48%).

Sokan használjuk, de vannak nehézségek

A legnagyobb kihívást a virtuális meetingekkel kapcsolatban a technológiai kihívások (56%) jelentik, de nehézséget okoz a résztvevők bevonása, elkötelezése (43%) és a virtuális platform megfelelő használata (31%).

„A virtuális világ nemcsak a magánéletünket hálózza be, hanem a
munkavégzésünkre is hatással van. Hiába tapasztaljuk a virtuális platformok előnyeit, ha használatuk nehézséget, problémát okoz, a kollégák elköteleződése, lelkesedése csökken. Éppen ezért tartjuk fontosnak és hiánypótlónak azt az augusztusban induló Virtuális meeting képzést, amely tudást, gyakorlati tapasztalatot ad a workshopok és virtuális megbeszélések hatékonyságának maximalizálására és segít eligazodni a rendelkezésre álló virtuális platformok között”- mondta el Mokos Katalin facilitátor.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Home office munka

A home office az otthonról végezhető munkát jelenti. Lehetősége szélesebb körben a koronavírus-járvány idején terjedt el. A pandémia óta az ilyen... Teljes cikk

Egyre több vállalatnál döntenek a home office megszüntetése mellett

A home office a COVID előtt, jellemzően multinacionális vállalatnál dolgozók kiváltsága volt, a járvány alatt viszont irodai munkakörökben... Teljes cikk

Jön a 4 napos nyári munkahét a PwC-nél, de később le kell dolgozni

Egy újabb 4 napos munkahét projekt! A PwC Magyarország könyvvizsgálati üzletágának 280 munkatársa hétfőtől csütörtökig fog dolgozni a három... Teljes cikk