kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Irodai munkák

Az irodai munkában/irodai ügyintéző állásban foglalatoskodó személyek különböző területeken adminisztratív, irodai és dokumentációs jellegű teendőket végeznek.

A hatáskörébe tartozó ügyintézési folyamatban is részt vesz. Munkák irodai munkatársaknak könnyen találhatóak az Állásportál.hu-n.

Az irodai munkatárs feladatai:
- keresni, rögzíteni, szortírozni, nyilvántartani és törölni információkat és adatokat
- ügyintézéssel kapcsolatos teendők elvégzése egy bizonyos szakterületen
- a kapcsolattartási munka elvégzése
- számítógépbe adatbevitel
- írásbeli dokumentumok készítése, szerkesztése, másolása és továbbküldése
- a dokumentumok pontos kezelése és raktározása
- emlékezés a határidőkre és azok betartása
- esetleges ügyfélmegkeresés jelentése
- beszámoló készítése a feletteseknek

Elvárások
Az irodai munkatársaknak általában a munkájukhoz az alapkövetelmény a középfokú végzettség szokott lenni. Van rá példa, hogy alapvetés a felsőfokú szakmai végzettség vagy, ha az nincs akkor a középfokú végzettség mellé pár év szakmai tapasztalat. Az állás megszerzéséhez sokat segít a jó kommunikációs képesség, az önálló munkának képessége és a kiváló problémamegoldó készség. Értékelik még a pontosságot precizitást, illetve a Microsoft Office kezelésének tudását. Előnyt jelenthet a munkához az angol vagy esetleg más idegennyelvek ismerete.

Munkarend
Az irodai munkákat teljes- és részmunkaidőben is el lehet vállalni.

Juttatások
Az elfogadhatónak mondható alapbérük mellett az irodai ügyintézők részesülhetnek a cég által nyújtott bónuszokban. A cafatéira használata vagy esetleg egy privát egészségbiztosítás egyes cégektől kapható juttatási formáknak számítanak.
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
"Keressük a lila elefántot" - avagy miért izgalmas a toborzó szakma

Miért szeretek recruiter lenni? – tette fel a kérdést néhány ismert toborzási szakembernek Csatalinácz Adrienn, az euJobs HR-Group HR és BRAND... Teljes cikk

A szexi pozíciónevek csapdája

Tudja mi a különbség a sales manager, a business development manager és account manager munkakörök között? A gyakorlatban nem sok: az... Teljes cikk

Több lányt az informatikába: sokszor a tanárokkal és a szülőkkel kell küzdeni

Bár a tendencia javulást mutat, még mindig bátorítani, biztatni kell a fiatal lányokat, hogy az úgy nevezett STEM szakmák vagyis a tudomány, a... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár