Új munkáltatói arculatépítéssel foglalkozó cég hazánkban
BrandJob néven munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó céggel bővült a Job csoport Magyarországon.
Ebben jut kiemelt szerep a munkáltatói márkának, ami a vállalat értékeinek kommunikálásával és tudatosításával erősíti a kötődést. A munkáltatói márka építésének magyarországi piacában lényeges változást jelent, hogy a Job csoporthoz tartozó BrandJob révén Magyarországon is megjelent a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó legnagyobb nemzetközi vállalkozás, a TMP Worldwide - olvasható a közleményben.
A BrandJob a TMP Worldwide csoport tagja és partnere. A TMP Worldwide partnerség lényege, hogy a TMP által előírt eljárásrend és folyamatok alapján dolgozik, a TMP által előírt követelményeknek felel meg.
A közlemény idézi Hadi Lászlót, a BrandJob Kft. ügyvezető igazgatóját, aki kiemelte, hogy látszólagos ellentmondás uralja a munkaerő-piacot: szinte minden iparágban egyszerre van jelen a munkaerőbőség és a munkaerőhiány. A statisztikák szerint jelenleg az aktív népesség több mint 10 százaléka munkanélküli, miközben számos szakmában hiány van a jó szakemberekből.
"Gyártómérnökök, orvoslátogatók és programozók tömegeinek tudnánk akár pillanatokon belül munkát találni, mára ezek lettek a kor hiányszakmái. A pozíciókat már nem lehet a gyárkapu mellett kifüggesztett táblákon hirdetni, az internet és a közösségi média lett a munkaerő toborzás igazi terepe" - véli az ügyvezető igazgató. Hadi László hozzátette: nem elég ismertnek lenni, vonzóvá is kell válni, ez pedig nem megy egyik napról a másikra.
Ahhoz, hogy kialakuljon a kötődés, egyszerre kell ismerni a munkaadók és a munkavállalók igényeit, és ezt érthető, vonzó formában megfogalmazni. Ehhez pedig érteni kell a HR-hez és a kommunikációhoz - foglalja össze a munkáltatói márkaépítés lényegét Hadi László.
A BrandJob Magyarországon is az ügyfélkör folyamatos bővülését várja, célja pedig, hogy a munkáltatói márkaépítés vezető magyarországi ügynöksége legyen.
A Job Kft. 1992-ben alakult, majd erre épült a Job csoport. A csoport három magyar magánszemély tulajdona. A Job csoport legjelentősebb partnere a cég közlése szerint a Samsung, a Citibank és a Telenor.
A csoport tavalyi árbevétele meghaladta az 1 milliárd forintot. Az árbevétel mintegy 80 százaléka a munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés területéről származott, a call center szolgáltatás adta az árbevétel több mint 10 százalékát. Valamivel kevesebb mint 10 százalékon a legújabb két terület, a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó BrandJob és a megváltozott munkaképességűek munkába állítását támogató RehabJob osztozott.
A BrandJob Communications Kft. lett a Job csoport negyedik önálló cége. Az eredetileg munkaerő közvetítésre alakult Job Kft. előbb a call centereket üzemeltető Tele-Scope-pal bővült, majd a Rehabjob létrejöttével belevágott a megváltozott munkaképességűek integrálódásának segítésébe.
- 2024.06.05Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit, képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján. Betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
- 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába. Részletek Jegyek
Jövő tavaszra készül el teljesen a szenzorgyártó svájci Sensirion új debreceni gyártócsarnoka és raktárbázisa - mondta Ábrahám László, a... Teljes cikk
A B+N Referencia Zrt. is csatlakozott az Apponyi Franciska Jövőműhely Programhoz, amelyet a Belügyminisztérium gondoskodáspolitikáért felelős... Teljes cikk
Az új, klímasemlegesen működő üzem Dunavecsén már a francia vállalat ötödik magyarországi gyára lesz, ahol középfeszültségű eszközöket... Teljes cikk
- Itt van Magyarország 37 megbízható munkaadója 2 hete
- Munkahelyi alumni élethosszig: stratégiai fontosságú a jó kapcsolat fenntartása a volt kollégákkal 1 hónapja
- Új szervezeti struktúrát vezet be a nemzetközi Generali Csoport 2 hónapja
- Határfelületi vezetők az iparban és kereskedelemben 2 hónapja
- Új vezérigazgató az Invitech élén 3 hónapja
- Orbán Viktor: Minden erőt arra kell összpontosítani, hogy az embereket meggyőzzék, van értelme dolgozni 3 hónapja
- Hogy lehet bevonni még 300 ezer embert a munka világába? 4 hónapja
- Öt kérdés és válasz a külföldi vendégmunkásokról 4 hónapja
- Juttatási keret 2024-ben 5 hónapja
- Top Employers Hungary 2024: ők most Magyarország 10 legjobb munkáltatója az alkalmazottak véleménye alapján 5 hónapja
- Üzleti előnyt jelent, ha egy vállalat stratégiai szinten kezeli a társadalmi felelősségvállalást 5 hónapja