kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Romló járványügyi adatok: januárig ismét teljes home office-ra áll át az Erste

A romló járványügyi adatok miatt átmenetileg január végéig mindenki számára adott a teljes home office lehetősége az Erste Banknál, az irodai jelenlét addig teljesen önkéntes alapú.

A központi feladatokat ellátó dolgozók átmenetileg újra dolgozhatnak teljesen otthonról az Erste Banknál, ha azt szeretnék. A pénzintézet a romló járványügyi adatok miatt január végéig ugyanis ismét biztosítja a százszázalékos home office-t, amire a veszélyhelyzet miatt van jogszabályi lehetőség - közölta a bank. 

Az elmúlt időszak felméréseinek eredményéből látszik, hogy sok kolléga megkedvelte a home office-t, és ma már kifejezetten igénylik az otthoni munkavégzés lehetőségét. A változó igényeket figyelembe véve ezért vezette be idén szeptemberben a normál működésre kidolgozott „new ways of working” modellt a bank. A munkavállalók így havi átlagban munkaidejük felében otthonról dolgozhatnak - ez az a maximális szint ugyanis, amit a jelenlegi jogszabályi előírások lehetővé tesznek amennyiben nincs veszélyhelyzet.

A „new ways of working” modell lényege, hogy – azokban a munkakörökben, ahol ez lehetséges – a maximális szintre emelkedett a home office aránya, ami azt jelenti, hogy a dolgozóknak havi átlagban munkaidejük 50 százalékát kell az irodában tölteni.

Míg tavaly áprilisban, a járványhelyzet elején a munkatársak csupán 34 százaléka érezte teljesen komfortosan magát az otthoni munkavégzésben, addig az idén májusban készült felmérés során már 84 százalékuk nyilatkozott így.

A bank most ősszel hetedik alkalommal szondázta kollégái elégedettségét. Kiderült: a munkatársak kevésbé találják problémamentesnek az új, hibrid működést, mint a korábbi, teljesen otthoni munkavégzést. Amellett, hogy magát az új, hibrid modellt is szokniuk kell még, leginkább az utazás okoz kényelmetlenséget.

Szeptembertől egyébként a teljes távmunka lehetősége is adott a kollégáknak. Aki nem szeretne, nem tud az irodában munkát végezni, annak lehetősége van így dolgozni, amennyiben ezt munkaköre lehetővé teszi. Ehhez a vezető jóváhagyása, egy távmunkára vonatkozó megállapodás megkötése, és az otthoni munkavégzés körülményeinek megteremtése szükséges.

A szeptemberi bevezetés óta a munkatársak közel 5 százaléka élt a távmunka lehetőségével, az igénylések 68 százaléka az informatika és a contact center területén dolgozók köréből érkezett.

 

 

  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált tavaly a SPAR

A vállalatnál az elmúlt évben több mint 1500 munkatárs részesült szakoktatásban. Teljes cikk

Jön a hatnapos munkahét, de csak a felsővezetőknek

A Samsung Group hatnapos munkahetet vezet be a vezetők számára Koreában. Az értesülések szerint ez a sürgősségi intézkedésnek titulált... Teljes cikk

Új szervezeti struktúrát vezet be a nemzetközi Generali Csoport

A nemeztközi Generali Csoport június 1-jétől átalakítja szervezeti struktúráját a biztosításra és a vagyonkezelésre összpontosítva - írja a... Teljes cikk