kapubanner for mobile
Megjelent: 14 éve

Beszámoló az első Interim Menedzsment Szemináriumról

Az előzetesen vártnál is nagyobb sikert aratott az Interim Menedzser Akadémia (IM Academy) és a Holland - Magyar Kereskedelmi Kamara által Budapesten rendezett I. Interim Menedzsment Szeminárium - erről számul be a portálunkhoz eljuttatott sajtóközlemény.

A 2010. szeptember 30-án a Novotel Budapest Centrumban hatvan, az interim menedzser szakma és az interim menedzsment eszköz iránt érdeklődő szakember kísérte figyelemmel a neves előadók prezentációit.

Az eseményt a Holland - Magyar Kereskedelmi Kamara részéről jelenlétével megtisztelte Marleen de Vries ügyvezető, Anita van Burken, a HR bizottság elnöke és Robert Gaál, Ilona Jankovich HR bizottság tagjai is.

A program jól jelezte az IM Academy és a Nyenrode Business Universiteit (NBU) között kialakult szoros szakmai együttműködést is.

A kooperáció jelentőségét növeli, hogy a Nyenrode Hollandia egyetlen magánegyeteme, melyen - Európában egyedül álló módon - az interim menedzsment külön egyetemi szak.

(A NBU olyan neves hallgatókkal büszkélkedhet, mint Wim Kok, volt holland miniszterelnök, Antony Burgmans, a Unilever elnöke, Dr. Albert Heijn, az Ahold csoport alapítójának az unokája, Robert Polet, a Gucci elnöke, Ronald van der Vis, az Esprit CEO-ja, Fred Gehring, a Tommy Hilfiger CEO-ja - és még hosszasan sorolhatnánk azoknak a nevét, akik az üzleti életben komoly karriert futottak be.)

Elsőként Magyari Éva, az Interim Menedzser Akadémia szakértője mutatta be az inteim menedzsmentet mint menedzsment eszközt, és mint karrier lehetőséget.

Az esemény  színvonalát és hangulatát az NBU professzora, Dr. Jacques Reijniers - formabontó - video üzenetével emelte. Előadásának kiemelt jelentőséget ad az a tény, hogy az interim szakma őshazájának Hollandiát, egyik úttörőjeként pedig magát Reijniers professzort tartják számon szerte a világon.

Ezek után az érdeklődők magas nívójú és kifejezetten élvezetes stílusú szakmai beszámolókat, esettanulmányokat ismerhettek meg. Ezek során konkrét projektek tapasztalatainak bemutatása alapján, hasznosítható ismeretekhez juthattak.

Dr. Dobay Róbert, a Hammel & Hochreiter interim team tagja, az interim menedzsmentet mint reorganizációs eszközt, és ehhez kapcsolódó IT stratégiai projekt során felhalmozódott személyes tapasztalatait ismertette.

Kocsis László több éves gyakorlattal rendelkező interim menedzser, cégegyesülés projektkoordinátorként szerzett tudását osztotta meg a hallgatósággal.

Az estét tartalmas, rendkívül hasznos, konstruktív, ugyanakkor oldott hangvételű csoportos véleménycsere zárta.

A szeminárium befejezéseként a főszervezők, Kristóf Györgyi a Hammel&Hohchreiter International Consulting ügyvezetője, interim menedzsment specialista és a Virágh Rajmund ügyvezető, cégutódlás specialista, ígéretet tettek arra, hogy a közel jövőben újabb, az interim szakma intenzív érdeklődésére számot tartó bejelentést tesznek.
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Idén is díjazták a legjobb konferencia és wellness szállodákat

Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott Aranynap-díjat kiemelkedő színvonalú szolgáltatásaiért 2023.... Teljes cikk

Íme a 150 milliárd forintos foglalkoztatási program 5 legfontosabb eleme

Csütörtöktől elérhető a 30 évesnél idősebb álláskeresőknek szóló, 150 milliárd forintos támogatási rendszer - mondta a Czomba Sándor... Teljes cikk

Vállalkozók figyelem! - a GINOP Pluszban idén 800-850 milliárd forintos a keret

A 2021-2027-es időszakra szóló Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz (GINOP Plusz) 2500 milliárd forint keretéből az idén... Teljes cikk