kapubanner for mobile
Megjelent: 9 hónapja

Vezetői asszisztens

A vezetői asszisztens olyan szakember, aki a vezetők munkáját segíti és támogatja az adminisztratív, szervezési és kommunikációs feladatok elvégzésével.

A vezetői asszisztens munkája során szorosan együttműködik a vezetőkkel, a munkatársakkal, az ügyfelekkel és a partnerekkel. Ilyen állásokat könnyedén talál az Állásportál.hu-n.

A vezetői asszisztens feladatai közé tartozik:

  • A vezetők naptárának, levelezésének, utazásainak és egyéb ügyeinek kezelése
  • A megbeszélések, tárgyalások, rendezvények és egyéb programok szervezése és lebonyolítása
  • A dokumentumok, jelentések, prezentációk és egyéb anyagok elkészítése és aktualizálása
  • A bejövő és kimenő hívások, e-mailek, levelek és egyéb üzenetek fogadása és továbbítása
  • Az adatok rögzítése, rendszerezése, archiválása és visszakeresése
  • A számlák, költségvetések, szerződések és egyéb pénzügyi ügyek kezelése
  • Az irodai eszközök, felszerelések és készletek karbantartása és feltöltése

A vezetői asszisztenssel szemben elvárható, hogy:

  • Rendelkezzen legalább két idegen nyelv alapos ismeretével
  • Legyen képes hatékonyan, pontosan és rugalmasan dolgozni
  • Képes udvariasan, barátságosan és professzionálisan kommunikálni a különböző szintű és háttérű emberekkel
  • Naprakész az irodai szoftverekkel, alkalmazásokkal és módszertanokkal
  • Felelősségteljes, megbízható és diszkrét a munkavégzésben
  • Hajlandó folyamatosan tanulni és fejleszteni a tudását és készségeit
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
"Keressük a lila elefántot" - avagy miért izgalmas a toborzó szakma

Miért szeretek recruiter lenni? – tette fel a kérdést néhány ismert toborzási szakembernek Csatalinácz Adrienn, az euJobs HR-Group HR és BRAND... Teljes cikk

A szexi pozíciónevek csapdája

Tudja mi a különbség a sales manager, a business development manager és account manager munkakörök között? A gyakorlatban nem sok: az... Teljes cikk

Több lányt az informatikába: sokszor a tanárokkal és a szülőkkel kell küzdeni

Bár a tendencia javulást mutat, még mindig bátorítani, biztatni kell a fiatal lányokat, hogy az úgy nevezett STEM szakmák vagyis a tudomány, a... Teljes cikk