Megjelent: 2 éve

Ügyfélkapcsolati munkatárs

Az ügyfélkapcsolati munkatárs olyan szakember, aki a vállalat vagy szervezet ügyfeleinek kéréseivel, panaszaival, észrevételeivel és javaslataival foglalkozik.

Az ügyfélkapcsolati munkatárs munkája során szorosan együttműködik az értékesítési, termékfejlesztési, minőségbiztosítási és egyéb részlegekkel. lilyen állásokat könnyen talál az Állásportál.hu-n.

Az ügyfélkapcsolati munkatárs feladatai közé tartozik:

  • Az ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailen, chaten vagy egyéb csatornákon keresztül
  • Az ügyfelek kéréseinek, panaszainak, észrevételeinek és javaslatainak fogadása, nyilvántartása és megválaszolása
  • Az ügyfelek tájékoztatása a termékekkel, szolgáltatásokkal, árakkal és akciókkal kapcsolatos információkról
  • Az ügyfelek segítése a megrendelésekkel, fizetésekkel, szállításokkal és egyéb ügyekkel kapcsolatban
  • Az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése
  • Az ügyfélpanaszok kezelése és megoldása
  • Az ügyfélvisszajelzések gyűjtése és elemzése

Az ügyfélkapcsolati munkatárssal szemben elvárható, hogy:

  • Legyen képes udvariasan, barátságosan és segítőkészen kommunikálni az ügyfelekkel
  • Képes hatékonyan, pontosan és rugalmasan dolgozni
  • Naprakész az irodai szoftverekkel, alkalmazásokkal és módszertanokkal
  • Felelősségteljes, megbízható és diszkrét a munkavégzésben
  • Hajlandó folyamatosan tanulni és fejleszteni a tudását és készségeit
  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Clinical Research Associate

A Clinical Research Associate feladata, hogy felügyelje és ellenőrizze a klinikai vizsgálatokat, vagyis azokat az orvosi kutatásokat, amelyekben új... Teljes cikk

Research Scientist

A Research Scientist olyan szakember, aki új ismereteket hoz létre, kísérleteket tervez és végez, adatokat elemez, majd az eredményeket publikálja vagy... Teljes cikk

Maintenance Technician

A Maintenance Technician feladata, hogy gépek, berendezések, épületek vagy rendszerek folyamatos, biztonságos és hibamentes működését biztosítsa. Ő... Teljes cikk