kapubanner for mobile
Megjelent: 9 hónapja

Ügyfélkapcsolati munkatárs

Az ügyfélkapcsolati munkatárs olyan szakember, aki a vállalat vagy szervezet ügyfeleinek kéréseivel, panaszaival, észrevételeivel és javaslataival foglalkozik.

Az ügyfélkapcsolati munkatárs munkája során szorosan együttműködik az értékesítési, termékfejlesztési, minőségbiztosítási és egyéb részlegekkel. lilyen állásokat könnyen talál az Állásportál.hu-n.

Az ügyfélkapcsolati munkatárs feladatai közé tartozik:

  • Az ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailen, chaten vagy egyéb csatornákon keresztül
  • Az ügyfelek kéréseinek, panaszainak, észrevételeinek és javaslatainak fogadása, nyilvántartása és megválaszolása
  • Az ügyfelek tájékoztatása a termékekkel, szolgáltatásokkal, árakkal és akciókkal kapcsolatos információkról
  • Az ügyfelek segítése a megrendelésekkel, fizetésekkel, szállításokkal és egyéb ügyekkel kapcsolatban
  • Az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése
  • Az ügyfélpanaszok kezelése és megoldása
  • Az ügyfélvisszajelzések gyűjtése és elemzése

Az ügyfélkapcsolati munkatárssal szemben elvárható, hogy:

  • Legyen képes udvariasan, barátságosan és segítőkészen kommunikálni az ügyfelekkel
  • Képes hatékonyan, pontosan és rugalmasan dolgozni
  • Naprakész az irodai szoftverekkel, alkalmazásokkal és módszertanokkal
  • Felelősségteljes, megbízható és diszkrét a munkavégzésben
  • Hajlandó folyamatosan tanulni és fejleszteni a tudását és készségeit
  • 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A szexi pozíciónevek csapdája

Tudja mi a különbség a sales manager, a business development manager és account manager munkakörök között? A gyakorlatban nem sok: az... Teljes cikk

Több lányt az informatikába: sokszor a tanárokkal és a szülőkkel kell küzdeni

Bár a tendencia javulást mutat, még mindig bátorítani, biztatni kell a fiatal lányokat, hogy az úgy nevezett STEM szakmák vagyis a tudomány, a... Teljes cikk

Kalauzok nélkül: a MÁV teszteli, hogy bizonyos járatok jegyvizsgáló nélkül közlekedjenek

A MÁV éppen teszteli, hogy bizonyos járatok jegyvizsgáló nélkül közlekedjenek. A Vasutasok Szakszervezetének képviselője úgy gondolja, ez... Teljes cikk