kapubanner for mobile
Megjelent: 19 éve

HR kommunikációs stratégia

A szervezet eszméinek, viszonyainak és értékeinek a strukturált és szisztematikus pozicionálása és közvetítése az előre meghatározott üzleti stratégia alapján, mind a belső és külső célcsoportok felé.

A fenti definíció tartalmazza a HR kommunikációs stratégia minden elemét:
- alapja az üzleti stratégia, amelynek kifejlesztésében optimális esetben a HR is részt vesz, és saját HR stratégiáját is erre alapozza,
- "kemény" és "puha" témákkal egyaránt foglalkozik: a HR stratégiában lefektetett kompenzációs csomagok, juttatási politika mellett a szervezet előzőleg felmért értékeit, életérzését is átadja a célcsoportoknak,
- strukturált és szisztematikus, vagyis átgondolt és összehangolt: célokat tűz ki maga elé és képes a változásra a megvalósított stratégia eredményeinek tükrében,
- a kommunikáció célja, hogy üzeneteket közvetítsen a belső célcsoport, a munkaerő megtartása érdekében, azért, hogy dolgozóinkat érdekeltté tegyük a cég életében,
- a külső célcsoportok, munkakeresők és más érdekeltségi körök felé a szervezet igyekszik pozitív imidzset kialakítani magáról, ami nagyban támogatja toborzási és ezzel párhuzamos üzleti céljait.

A HR kommunikációs stratégia azt határozza meg, mit kell megvalósítani a kommunikáció során, nem pedig azt, hogyan. A kommunikáció sikere a célcsoportokon lemérhető, a mutatók képet adnak arról, mennyire sikerült a stratégiát gyakorlatban adaptálni. A lényeg, hogy a HR Kommunikációs stratégia kivívja magának jogos helyét a szervezet üzleti stratégiájában, lévén, hogy nagyon alapvető szerepet játszik az emberi erőforrásnak, a szervezet lelkének, kezelésében.
  • 2024.06.05Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit, képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján. Betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Felsővezetők a Linkedinen: hogyan lehet jól csinálni?

OTP, Magyar Telekom, Continental. Három nagyvállalat, ahol a felsővezetők is használják a Linkedint. Nemcsak passzívan, hanem posztolnak is. A múlt... Teljes cikk

A dolgozók kétharmada heti 1-2 meetinget időpocsékolásnak tart

Magyarország első országos reprezentatív produktivitás kutatása egyebek közt arra keresett választ, hogy a hazai fehérgalléros dolgozók napi... Teljes cikk

Az empatikus munkahelyi vezetés sokkal hasznosabb, mint egy szál nőnapi virág!

Március 8-án ünnepeljük a nemzetközi nőnapot. Azonban az egynapos ünneplésnél sokkal fontosabb, hogy a nők minden nap komfortosan és biztonságosan... Teljes cikk