Ezért fontos a profi kép- és hangtechnika az irodában
A hibrid munkaforma terjedésével előtérbe került a vállalatoknál az audiovizuáltechnika fejlesztése. A Randstad munkaerő-közvetítő új irodájában már egy, a távinterjúztatást is támogató rendszert épített, melynek szállítója az AV Spring Kft. volt. Simonics-Dél Eszter operációs vezető mutatja be, milyen megoldásokat alkalmaznak azért, hogy élmény legyen a hibrid meeting, az online állásinterjú vagy a belsős rendezvény.
Januárban költözött új irodába, a Budapest XIII. kerületében található Green Court Office-ba, a legnagyobb hazai munkaerő-közvetítő cég, a holland hátterű Randstad. Az új irodát már olyan szemmel keresték és úgy alakították ki, hogy megfeleljen a hibrid munkavégzés elvárásainak. Ez lett ugyanis a Covid egyik következménye a vállalati világban. A személyzeti szolgáltató már átállt a hibrid működésre, heti két napot kell a munkatársaknak az irodában tölteniük, a többi napot maguk alakíthatják, akár heti három napot is home office-ban dolgozhatnak. Sok az olyan meeting, amelyre a résztvevők egy része az irodából, másik része home office-ból jelentkezik be. A több résztvevős online állásinterjúkon is előfordul, hogy az interjúztatók nincsenek egy térben.
A vállalat az új irodában modern audiovizuális rendszert építtetett ki, hogy jó felhasználói élményt adjon a munkatársaknak, az ügyfeleknek, hogy csak az üzletre kelljen fókuszálni.
“A korábbi irodánkban azt tapasztaltuk, hogy a hibrid megbeszélések első percei technikai nehézségekkel telnek. Az irodában ülők nem hallottak mindent, visszhangzott a beszéd, a távolról becsatlakozók nem láttak mindenkit. Az új rendszerünket úgy terveztettük meg, hogy a tárgyalókban elhelyezett érintőképernyőn egy gombnyomással elindítható a meeting, több videókonferencia-rendszer fut, vezeték nélküli eszközökön is be lehet csatlakozni” - mondja Simonics-Dél Eszter. A teremben a kamera érzékeli, hol ülnek a résztvevők és csak őket mutatja, a mennyezeti mikrofonok az éppen beszélő hangját erősíti fel és kiszűrik a háttérzajokat.
A munkaerő-közvetítőnél az állásinterjúkra használt összes kisebb tárgyalót is felszerelték ezzel a rendszerrel. Ez különösen akkor hatékony, amikor többen vesznek részt a cégtől a kiválasztásban és nincsenek egy térben. Jól látják és hallják egymást, a jelöltek nonverbális kommunikációját is jobban érzékelik a nagy kivetítőn. Az új technológia az adminisztrációt is könnyíti. A tárgyalók külső falára elhelyezett érintőképernyős panelen fény jelzi, ha foglalt a helyiség, illetve látható, mely időközökben az. A panelen a tárgyaló le is foglalható, amiről a központi informatikai rendszerbe értesítés megy.
A Randstad esetében a Logitech legújabb videokonferencia és kamera megoldásait telepítette az AV Spring. A Logitech professzionális portfóliójával lehetséges az általánosan használt Google Meet konferencia mellett egyéb platformokról is hívást szervezni. Ezzel biztosítják, hogy a tanácsadó kollégák rugalmasan szervezhessenek interjúkat és megbeszéléseket. A gyártó megoldásai egyéb AV rendszerekkel integrálva egy teljes körű felhasználó élményt adnak minden teremtípus és méret esetén.
További képek az irodáról a galériában. Kattintson a képre!
Vendégfogadás a recepción
Ügyfélforgalommal járó tevékenységeknél nagy a szerepe a recepciónak. Itt szerzi meg az első benyomást az üzleti partner vagy az állásinterjúra érkező jelölt, és a munkaadói márkaépítésben is jelentős a szerepe. A Randstad bejáratához az AV Spring egy egyedi formátumú videófalat tervezett, ahol a cég üzenetei, imázsfilmjei futnak. Ezek a tartalmak könnyen változtathatóak, időzíthetők egy egyszerű alkalmazás segítségével.
A recepciós pultnál egy érintőképernyős kijelzőn pedig az érkező vendég jelentkezhet be. Csak be kell írnia, hogy kihez érkezett, a vendéglátó erről értesítést kap, és máris fogadhatja őt a recepción. Persze nem személytelen a recepció. Ott is ül egy kolléga, aki köszönti a vendéget és segít neki, ha gondot okoz a bejelentkezés.
Multifunkcionális konyha: közösségi tér is
A hibrid irodákban egyre fontosabb szerepet kap a konyha. Nemcsak étkeznek itt a kollégák, hanem a találkozások, a közös gondolkodás és kisebb rendezvények helyszíne is. A munkaerőközvetítő cég ennek jegyében alakította ki az audiovizuáltechnikát. Összenyitható a tér, mely alap esetben több szekcióból áll, a megjelenítők segítségével az előadótól távol helyet foglalók is jól látják (és hallják) a prezentációt. A teljes térben lehetőség van nagy létszámú videokonferencia hívások bonyolítására, melyek során a mennyezeti és mobil mikrofonok, valamint a hangszórók garantálják a minőségi hangzás élményét, a Logitech Tap rendszerével pedig mindez egyszerűen kezelhető.
A Randstad rendszerét a tárgyaló-, előadótermek audiovizuális felszerelésével foglalkozó AV Spring szolgáltatócég alakította ki. “Integrátorok vagyunk, napi szinten számos gyártóval állunk kapcsolatban. Az ügyfelek igényeire hangoljuk össze a megoldásokat. Sok hónapos beszélgetés után alakult ki a koncepció, készültek el a tervek. A legfontosabb az, hogy jó felhasználói élményt és a profi üzleti környezet érzését nyújtsa a rendszer. Egyszerű, könnyen kezelhető legyen jó kép- és hangminőséggel” - fogalmaz Keresztes Gábor, az AV Spring Kft. értékesítési managere.
Nyitókép: a Randstad új irodájának közösségi tere
(Támogatott tartalom)
- 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
A kihívásokkal teli üzleti környezet ellenére közel harmadával, 5 milliárd forint közelébe tudta növelni árbevételét a Pensum Group 2023-ban. A... Teljes cikk
Magyarország a régióban Lengyelország és Románia mellett továbbra is a legvonzóbb célpontja az üzleti szolgáltató központoknak (BSC). 2023 nehéz... Teljes cikk
Januárról februárra 29 172-ről 31 665-re nőtt a magyar weben meghirdetett álláshirdetések száma. Ez közel 2500-zal több az előző hónapnál, egy... Teljes cikk
- Csodálatos panoráma, végtelen látvány - Ez a Hotel Ózon és a hamarosan nyíló Infinity étterem a Mátra szívében! 2 hónapja
- Kihirdették Az Év Irodája verseny győzteseit - mutatjuk a legtrendibb munkatereket 2 hónapja
- A dolgozók kétharmada heti 1-2 meetinget időpocsékolásnak tart 2 hónapja
- Home office munka 2 hónapja
- Felmérés: a dolgozók több mint fele új munkát keresne, ha többet kéne bejárnia az irodába 2 hónapja
- Egyre több vállalatnál döntenek a home office megszüntetése mellett 3 hónapja
- Ezekért a fejlesztésekért térnének vissza az irodába a hibrid munkarendben dolgozó munkavállalók 3 hónapja
- Hogyan építsük a vállalati kultúrát hibrid munkavégzés esetén? 3 hónapja
- Home office: működik a hibrid munkavégzés? 3 hónapja
- Hangolódjunk együtt az új kihívásokra! 4 hónapja
- 5+1 ok, amiért a Hotel Ózon a tökéletes helyszín cégük rendezvényének 4 hónapja