kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

Az ügyfélszolgálatosok is retteghetnek a robotoktól

A mesterséges intelligencia térhódítása miatt több ezer állás szűnhet meg a vállalatok szolgáltatási területein, például a vállalatok ügyfélszolgálatan - írja az origo.

A portál rámutat, hogy a Citigroup vezérigazgatója, Michael Corbat a Financial Timesnak azt mondta, hogy a digitalizáció és a mesterséges intelligencia kombinációja több ezer álláshelyet szüntethet meg a call centereknél.

A bankok számára az ügyfélszolgálatok eddig igen kemény diónak számítottak. Az ügyfelek itt ragaszkodnak legjobban ahhoz, hogy valódi emberekkel léphessenek kapcsolatba. A cégek oldaláról nézve viszont mindez rendkívül költséges. Nem meglepő tehát, hogy a bankvezetők még reménykednek, hogy lehet helyettesíteni a szükséges emberi kapcsolatokat - például a megfelelő szoftverrel egyszerűen le lehet tiltatni egy elveszett bankkártyát, anélkül hogy ehhez bárkivel is beszélni kelljen.

Egy másik szoftver például képes időpontot megbeszélni a fodrásznál, de úgy tudott aszalt foglalni egy forgalmas kínai étteremben is, hogy a vonal másik végén állók semmit nem vettek észre abból, hogy egy számítógépes programmal beszéltek.

origo

  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Legyen naprakész a társadalombiztosítási jogokkal és kötelezettségekkel!

Ismerje meg a BNO kód jelentőségét az egészségügyi diagnózisok és adókedvezmények szempontjából. Használja ki a betegszabadság kalkulátor... Teljes cikk

A közszolgálati jogviszony szabályai: illetmények, szabadságok, felmentési idő nagyító alatt

A közszolgálati tisztségviselők életében az illetményalap és a szabadságrendszere kiemelt jelentőséggel bír. A 2024-es minimálbér-emelkedés... Teljes cikk

Foglalkoztatottság, nyugdíj, keresetek - jobban teljesítünk, mint 20 éve?

Lemaradunk a visegrádi országoktól, vagy épp az élre törünk? Tényleg megelőzött minket Románia? Május 1-én uniós csatlakozásunk 20.... Teljes cikk