kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

Te tudod, mit csinálsz az irodában?

Ellenőrzés vagy átláthatóság? Nem a home office-szal van a gond, ha az is homályos, hogy mit csinálnak a munkatársak az irodában a munkaidőben. A HR Blogon jelent meg a Restart MOM Project írása.

A napokban a közösségi média néhány HR-es szakmai csoportjában végigsöpört egy kérdés: hogyan ellenőrizhető (milyen szoftverrel, alkalmazással) a home office-ban dolgozó munkavállaló?

Gondolom, most többen dörzsölik a tenyerüket, hogy végre, akkor most a jól bevált tippek következnek. Írták a „kis” közvélemény-kutatásban, hogy vpn elérhetőségnél mérhető az online jelenlét. Azonban, én ezt máshonnan közelítem meg. Gondolkodjunk olyan rendszerben, ami az irodában ülő és távolról dolgozó kollégát is „ellenőrzi”.

Több, mint 100 munkaügyi iratminta és szabályzat a HR Portaltól. Előfizetőinknek küldjük a munkajogász által rendszeresen frissített módosításokat is.


Ilyen például egy feladatkezelő rendszer, mint például a Trello, Asana vagy a Monday. Online felületen, vagy okostelefonra letöltött applikációban a szervezeti egység tagjainak a feladatait lehet rendszerezni, átlátni. Timecamp a felhasznált időt tartja nyilván és az előbb említett programok nagy részével integrálható is.

A csapatban vagy egyénileg dolgozó kollégák feladatai ezekkel a rendszerekkel jól beoszthatóak és minden nyomon követhetőek. Nem ellenőrzésről van szó, hanem átláthatóságról.

A teljes blog bejegyzés ittolvasható.

Fotó: Pexels.com
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.05Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit, képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján. Betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Toborzási előny, ha egy cég home office-t tud ajánlani

Milyen kihívások állnak a HR-szakma és a toborzás előtt? Különleges gondolkodás kell-e a Z generációhoz? Jó-e a női vezetői kvóta a cégeknél?... Teljes cikk

Home office munka

A home office az otthonról végezhető munkát jelenti. Lehetősége szélesebb körben a koronavírus-járvány idején terjedt el. A pandémia óta az ilyen... Teljes cikk

Egyre több vállalatnál döntenek a home office megszüntetése mellett

A home office a COVID előtt, jellemzően multinacionális vállalatnál dolgozók kiváltsága volt, a járvány alatt viszont irodai munkakörökben... Teljes cikk