kapubanner for mobile
Megjelent: 17 éve

Suhajda Attila: Még nem tisztázott az outsourcing lényege

Az outsourcing szerepe még nincs megfelelően tisztázva, sokkal inkább kötik a globalizációhoz, mintsem az üzleti folyamatok átszervezéséhez, azaz az üzleti innovációhoz - vélekedett a Világgazdaságnak adott interjújában Suhajda Attila, a Magyar Outsourcing Szövetség elnöke, aki az első hazai outsourcing konferencia kapcsán beszélt a kiszervezés lényegéről.

images

A rendezvényen a tevékenységkihelyezés nemzetközi trendjeiről, illetve Magyarországnak a globális piacon meglévő lehetőségeiről esik majd szó. Több esettanulmány is elhangzik majd, ezek az outsourcing egy-egy ágazaton belüli szerepéről, megjelenési formáiról szólnak. Kiemelt témakör lesz még a kiszervezési piac munkajogi szabályozása - mondta az elnök.

Hozzátette: előadást tart Rétfalvi György, az ITDH vezérigazgatója, Tom Olavi Bangemannt, a Hackett Group nemzetközi hírű szakértője, Michael Greent, az IBM EMEA-szintű stratégiai outsourcingért felelős alelnöke. Lakatos Péter, a Videoton Holding vezérigazgatója pedig arról számol majd be, hogy egy magyar nagyvállalat számára milyen lehetőségeket kínál a kiszervezés - jegyezte meg Suhajda Attila.

A konferencia célja, hogy az outsourcing lényege tisztázódjon az érdeklődők fejében. A tevékenységkihelyezés nem más, mint üzleti innováció, amelyet okosan használva jelentős hatékonyságjavulást tudnak elérni a vállalkozások - fogalmazott az elnök. Mint mondta, minden évben szeretnék megrendezni a konferenciát, állandó fórumot teremtve a hazai és nemzetközi tapasztalatcserére.

Magyarország jelenleg még népszerű tevékenységkihelyezési célpont a régióban, ennek fő oka azonban egyértelműen az olcsóság. Nem annak kellene lennie a fő célnak, hogy ezt az előnyünket megtartsuk, hanem inkább a nagyobb hozzáadott értéket képviselő projektek elnyerésére kellene összpontosítani, ehhez azonban szükséges a jól képzett, több idegen nyelvet beszélő munkaerő - vélekedett Suhajda Attila.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Több az álláshirdetés februárban, közel 32 000 munkakör vár betöltésre

Januárról februárra 29 172-ről 31 665-re nőtt a magyar weben meghirdetett álláshirdetések száma. Ez közel 2500-zal több az előző hónapnál, egy... Teljes cikk

Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk