kapubanner for mobile
Megjelent: 3 éve

Online csapatépítés izgalmas játékkal - év végi céges parti helyett

Idén kell a kreativitás az év kellemes lezárására. A hagyományos céges bulikat a koronavírus meghiúsította, ám íme egy online megoldás a nagy közös élményre. A flinkit story! játékban 4-5 fős csapatok versenyeznek, például a Fehér Ház szobáiban kutatnak, Moszkva utcáit járják és a végén megmentik a Földet egy aszteroidától. Ismerjetek meg egy izgalmas online csapatépítőt.

“Ha valaki egy évvel ezelőtt azt mondja, hogy online csapatépítő programok iránt lesz igény, azt sem tudtuk volna, miről beszél” - kezdi Pintér Antal az online csapatépítő játékot fejlesztő cég, a Flinkit ügyvezetője. A koronavírus-járvány azonban márciustól mindent felülírt, megnőtt az igény az online megoldásokra. Pintér Antal több mint húsz éves szervezetfejlesztői múlttal a háta mögött tréner és informatikus csapatával néhány hónap alatt megalkotta a flinkit-et, melyet szeptemberben mutatott be az első felhasználóknak.

Hogyan működik egy online csapatépítő játék?


A flinkit story! egy online, csapatok által játszható, együttműködési és kommunikációra épülő feladatokkal, fejtörőkkel és néhány esetben ügyességi feladatokkal felépített audiovizuális élmény, melyben a csapatok egymással versenyeznek. A kerettörténet: A Földet aszteroida fenyegeti, amelyet fel kell robbantani. Az indítókódokat tartalmazó táskát ellopták, amit vissza kell szerezni az emögötti összeesküvés-szálat pedig felgöngyölíteni. A játékosok ügynökök bőrébe bújnak, és így nyomozzák végig a két órát. Például a Fehér Házban titkos ajtót keresnek, a Google Street Viewben Moszkva utcáin kutatnak, Morze-jelekből fejtenek meg koordinátákat. “Minden feladatot úgy találtunk ki, hogy a csapattagoknak össze kell dolgozni, egyedül senki sem tud végigmenni a pályán” - magyarázza Pintér Antal.

Kis és nagy csapatoknak is egy mozijegy áráért


Helytől függetlenül játszható csak számítógép és netkapcsolat kell hozzá. Még az egy csapatban levők is ülhetnek a saját nappalijukban és videohívásban tartják a kapcsolatot egymással. Nemcsak magyarok játszhatják, ugyanis angolul is elérhető és készül a spanyol verzió is. Nem kell hozzá se tréner, se animátor. Hat fős cégnél ugyanúgy játszható, mint egy 1000 fős nagyvállalatnál. Utóbbi esetben 200 csapat küzd egy időben, online pedig folyamatosan látható, ki, hol áll.

További előnye, hogy a hagyományos tréningekkel ellentétben nincs alapdíj, hanem résztvevőnként kell fizetni mindössze egy mozijegy árának megfelelő összeget. Elég a weboldalra fellépni, a kívánt létszámot megadni, majd a hitelkártyás fizetés után akár azonnal indulhat is a játék.

Mit mondanak a játékosok?


“Jó hallani, hogy beszélnek a játékról, megmozgatja őket, átélik a történetet és elkapja őket a játékszenvedély. Nagyon sok visszajelzést, ötletet és biztatást kapunk a csapatoktól”- fogalmaz Pintér Antal és néhányat fel is sorol:

- “Sokat gondolkoztunk, és nevettünk! A játék végig izgalmas volt, követtük a nyomokat és sokszor a megoldás szinte kiszúrta a szemünket, mégsem vettük észre. Jó volt látni a többieket játék közben.”

- „Végre újra együtt játszottunk a csapattal, - már rég nem volt rá lehetőségünk, hogy így kötetlenül együtt legyünk. ...és persze mi nyertünk!!”

- „Több új kolléga lépett be mostanában, akivel alig volt személyes kapcsolatunk a COVID miatt, a játék jó lehetőség volt, hogy megismerjük őket.”

“A játékosok hozzátették, hogy kihívást jelentett a játék, így néhány feladatot könnyebbre vettünk” - tette hozzá Pintér Antal. Sokszor az is előfordul, hogy a játék végén a csapatok egy nagy konferenciahívásban megbeszélik élményeiket, tapasztalataikat, a legkönnyebb és legnehezebb feladatokat. „Idén a karácsonyi parti is más lesz, mint eddig, - és bízunk benne, hogy sok cégnek tudunk emlékezetes év végi csapatélményt szerezni” - összegez a cég ügyvezetője.

A flinkit story! fejlesztői nem állnak meg Magyarországon. November második felétől az amerikai munkavállalókat is célba veszik, akkor indul kampányuk az USA-ban.

A játék weboldala: https://flinkit.io/hu/
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új, innovatív kezdeményezés Duális egyetemi mentor programot indít a szombathelyi Schaeffler

A Schaeffler-csoport egyik legnagyobb vállalata, a Schaeffler Savaria Kft. új, innovatív projektbe kezdett. Duális egyetemi mentor programot indított a... Teljes cikk

Próbavásárlás: innovatív megoldás, amire sokan nem gondolnak, pedig lépéselőnyhöz juttathat

Próbavásárlással ma már nemcsak a kereskedelmi szolgáltatásokat lehet vizsgálni, hanem sok más szektort, így a HR területén is innovatív... Teljes cikk