kapubanner for mobile
Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 2 éve

Kis- és középvállalkozásokat támogat fenntarthatósági pályázatával a Generali

A Generali Biztosító 9 millió forint összdíjazású, kis- és középvállalkozások támogatására kiírt fenntarthatósági pályázatára az idén már 127 vállalkozás jelentkezett - közölte a vállalat.

A biztosító társaság EnterPrize nevű nemzetközi vállalkozásfejlesztő és szemléletformáló programjában írt ki fenntarthatósági pályázatot a munkavállalói jólét, a környezetvédelem és a mikroközösségek iránti felelősségvállalás témakörében. A jelentkezők közül szakértő zsűri választotta ki a győzteseket, akik bruttó 3-3 millió forintot nyertek el pályázati programjuk megvalósítására. 

A munkavállalói jólét kategóriában a Halas Tűzvédelem Kft., a környezetvédelem témakörében a Manual Divat Kft., a mikrokörnyezet iránti felelősségvállalás kategóriában pedig a Csákányi Kenyér Bt. lett a győztes.

A kkv-k Magyarországon és az Európai Unióban is a gazdaság pillérei, ezért kiemelten fontos, hogy ez a szektor minél gyorsabban túlléphessen a koronavírus-járvány, a háború és a gazdasági válság okozta nehézségeken. Az EnterPrize elenevézű program e szektor támogatása érdekében indult el.

A Generali globális biztosító és alapkezelő vállalat, 50 országban működik, teljes díjbevétele 2021-ben 75,5 milliárd eurót tett ki. A világszerte csaknem 75 ezer munkavállalót alkalmazó és 67 millió ügyfelet kiszolgáló Generali Csoport egyike a vezető európai biztosítótársaságoknak, ázsiai, illetve latin-amerikai jelenléte folyamatosan erősödik.

  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Profi programozók önkéntes munkája segítheti a fogyatékkal élő embereket, hogy munkához jussanak

A digitalizáció nem csak a pénzügyi világot alakította és alakítja át, de többek között a karitatív szervezetek munkáját is hatékonyabbá... Teljes cikk

ESG-intézkedések - ilyen különbségek vannak a kkv-k és a nagyvállalatok között

A vállalatok nagy többsége szerint az ESG a jövőben rendkívül vagy nagyon fontos lesz üzleti működésük szempontjából – mutat rá a BDO... Teljes cikk

Sok vállalat a HR-re bízza a társadalmi felelősségvállalást, de forrást nem igazán ad hozzá

A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a... Teljes cikk