Kiégés megelőzési stratégiák és munkavállalói élmény a call centerekben
A kiégés manapság egyre fokozódó és egyre több munkakörben való megjelenésével, a szindróma fluktuációra való hatásával foglalkozik szakdolgozatában Oros Laura, az ELTE PPK Emberi erőforrás tanácsadó mesterszak hallgatója. A dolgozat fókuszában a call centeres dolgozók állnak.
A szakdolgozat foglalkozik a kiégés fogalmával, annak szakirodalmi hátterével. Kutatásában többek között arra kereste a választ, hogy mik a tapasztalatai a magyarországi call center dolgozóknak a munkahelyi jól-lét biztosításával kapcsolatban, illetve mennyire tartják tudatosnak munkáltatójukat a munkahelyi jól-lét és elégedettség megteremtése terén? Találkoznak-e olyan intézkedésekkel, amely enyhíteni hivatott a terhelésüket, és a kiégés szempontjából hogyan ítélik meg saját állapotukat.
A teljes szakdolgozat itt olvasható.
- 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
Mennyiben tér el a különböző generációk motivációja a munkát illetően? Sok kutatás igyekezett erre a kérdésre választ találni, azonban a HR... Teljes cikk
Vajon a sikeres szervezeteket, sikeres vezetők irányítják? Milyen képességekkel, kompetenciákkal kell rendelkeznie egy sikeres vezetőnek? A vezetői... Teljes cikk
Rózsaszín öltönyös? Lesötétített autóval jár? Baseballsapkás? Mobilozik? Sok sztereotipikus kép él a magyar vállalkozókról a fejekben. A BGE... Teljes cikk
- Felmérés: túlhajszoltak és alulfizetettek a brit munkavállalók 2 hónapja
- Az emberek nem égnek ki, a szervezetek égetik ki őket 2 hónapja
- Idegenrendészeti törvény: első tapasztalatok - szakmai tájékoztató reggelit szervez az Expat Center 2 hónapja
- Az új valuta a home office, Magyarország vonzó BSC-célpont 2 hónapja
- Végre egy jó hír: meglepően gyorsan alkalmazkodtak a polikrízishez a női felsővezetők 3 hónapja
- 19 vezérigazgató halt meg tavaly munka közben - jobb "vállalati atlétává" kell válni 3 hónapja
- Minden, amit az új idegenrendészeti törvényről tudni kell - szakmai tájékoztatót szervez az Expat-Center 3 hónapja
- Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára 3 hónapja
- Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista 4 hónapja
- Z generáció megtartása, rugalmas munka: ilyen volt 2023 az üzleti szolgáltató központoknál 5 hónapja
- 3+1 dolog, amit a családbarát munkahelyi juttatásokról tudni kell 7 hónapja