Kié lett az év magánrendelője cím?
A ’2016-os év magánrendelője’ lett a Budai Egészségközpont! Az abszolút fődíjat a kiemelkedően magas szolgáltatási színvonalának elismeréseként kapta a magánklinika.
Az abszolút fődíjat a Budai Egészségközpont nyerte. Az intézmény orvos igazgatóival, Dr. Lajos Évával és Dr. Nagy Judittal beszélgettünk.
Mit jelent Önöknek ez a díj?
N.J.: Az elismerés intézményünk minden munkatársának közös sikere, fontos pozitív visszajelzés az elmúlt évek következetes és kitartó munkájáról. Különösen örülünk annak, hogy a szakmai zsűri és a közönség véleménye alapján is megmérettettünk és sikeresnek bizonyultunk.
L.É.: Szeretném hangsúlyozni, hogy emögött egy több száz emberből álló csapat munkája áll. Az asszisztensektől kezdve a szakorvosokon át egészen felsővezetőkig, mindenki lelkiismerettel, alázattal és szakértelemmel végzi munkáját, immár 15 éve.
Minek köszönhető az egészségközpont sikere az ügyfelek körében?
N.J. : A siker nyilván több tényezős, de ha egy dolgot kellene kiemelnem, akkor az ügyfélközpontúság lenne az: 15 év alatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk arról, hogy milyen módon lehet páciensközpontú egészségügyi szolgáltatást nyújtani. Nálunk ez nem csak szlogen, döntő fontosságúnak tartjuk, hogy minél több visszajelzést kapjunk ügyfeleinktől a szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Nagy gondot fordítunk az elégedettségmérésekre, és ezek alapján mindig készek vagyunk változtatni folyamatainkon. A legfrissebb szakmai ajánlások, epidemiológiai adatok figyelembevételével bővítjük rendeléseinket, új műszereket szerzünk be és modern eljárásokat, vizsgálati módszereket alkalmazunk.
L.É.: A siker fontos eleme az is, hogy a Budai Egészségközpontban minden egy helyen megtalálható: nálunk nemcsak a legfontosabb szakterületek, de minden szükséges diagnosztikai vizsgálat is elérhető. A szolgáltatások előzetes időpont egyeztetés alapján, számla ellenében, kulturált körülmények között vehetők igénybe – ma már ez is elvárás a privát egészségügyi szolgáltatókkal kapcsolatban.
Lajos Éva
Milyen egyéb elvárásai vannak a pácienseknek?
L.É.: Az ügyfelek nem kizárólag a szakmai színvonal alapján döntenek – a magas szakmai minőséget általában magától értetődőnek tekintik -, hanem olyan kényelmi szempontokat mérlegelnek, hogy ne kelljen várakozni, lehessen online időpontot foglalni, a leleteiket, számláikat digitálisan kapják meg, és így tovább.Tehát már nemcsak az állami egészségügy ideiglenes alternatívájaként tekintenek a magán ellátásra, hanem egyre inkább klasszikus szolgáltatásként, ahol értük, mint ügyfelekért versengenek a piaci szereplők.
N.J.: A mai páciensek, mindenekelőtt a fiatalabbak, már elvárják, hogy megfelelő információt kapjanak arról, hogy mi, hogyan és miért történik velük a rendelőben. Igényük van arra is, hogy a róluk tárolt információkat – akár egészségügyi, akár más jellegű adatokat – az ő érdekükben, személyre szabottan használjuk fel. Nem véletlen, hogy igen nagy sikerrel vezettük be gondozási programunkat, amely során – az ügyfél adatbázisunk elemzése alapján – célzott üzeneteket küldünk pácienseinknek az esedékes vizsgálataikról, oltásaikról.
A díj elnyerése után milyen további célokat fogalmaztak meg?
L. É.: Nem állunk meg a fejlődésben. Nagy örömünkre évről-évre nő azok száma, akik ránk bízzák egészségüket, ezért a közeljövőben bővítjük kapacitásainkat. Ezzel párhuzamosan szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésével szeretnénk tovább növelni ügyfeleink elégedettségét.
Telefon: (+36) 1 489-5200, Fax: (+36) 1 489-5210
Web: www.bhc.hu
E-mail: [email protected]
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.05Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit, képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján. Betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
A teljesítményértékelés a legtöbb vállalat számára alapvető folyamat. Azonban a digitalizáció terjedésével, egyre nagyobb népszerűségnek... Teljes cikk
Jakobsen Petra HR tanácsadóval, a Flow Consulting HR üzletágának vezetőjével a teljesítményértékelés változásáról, a HR analitika üzleti... Teljes cikk
Olvasási idő: 3 perc - Szerző: Szabó Dorina. Teljes cikk
- Hogy kerüljük el az életmódváltás buktatóit? Öt tanács Kálóczi-Wolher Veronika dietetikustól 4 hónapja
- Bérverseny és alternatív munkaidő-beosztás 4 hónapja
- Magánügy a dolgozó egészsége vagy éppen ellenkezőleg? 5 hónapja
- Öt fővárosi kerület önkormányzata megtartja a kötelező orvosi vizsgálatot 5 hónapja
- Elfogadták a vendégmunkásokról szóló törvényt és eltörölték az alkalmassági vizsgálatot 6 hónapja
- A gondoskodás a legszebb ajándék 6 hónapja
- Tényleg felesleges a munkaegészségügy és az érdekegyeztetés? 6 hónapja
- A munkaköri alkalmassági vizsgálatról: a hiányának is hosszú lehet az árnyéka 6 hónapja
- 8 dolog, amivel felvehetjük a harcot a tartós stresszel 7 hónapja
- Halálba kergetett dolgozók? - ezzel járhat a kötelező orvosi vizsgálat megszüntetése 7 hónapja
- Biztos egészségügyi védőháló egész évben 7 hónapja