kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

HRKOMM Award 2017

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. A versenybe az Üzlet & Pszichológia és Kreatív című lapok kiadója, a PPH Media várja minden Magyarországon tevékenykedő cég saját vagy más vállalatok számára készített HR-tematikájú kommunikációs stratégiáit, anyagait, aktivitásait, kampányait - derül ki sajtóközleményükből.

A verseny célja, hogy a különböző cégek HR-rel és kommunikációval foglalkozó szakemberei, illetve ilyen tevékenységeket végző szolgáltató szervezetek, ügynökségek egyaránt megmutathassák legjobban sikerült munkáikat.

A versenybe nevezhet minden Magyarországon tevékenykedő cég saját megoldásokkal, illetve ügynökségek és tanácsadócégek más vállalatok számára készítettek HR-tematikájú kommunikációs stratégiái, anyagai stb.

Várnak minden olyan kommunikációs megoldást, amely HR kutatásról, HR innovációról szól, vagy munkavállalók és partnerek felé irányult. Pályázni a 2015. június 30. és 2017. június 30. között, Magyarországon futott kommunikációs megoldásokkal lehet, az alábbi négy kategóriába:

  • A HR kutatási megoldások kategóriába olyan kutatási megoldásokat várunk, amelyek segítségével a szervezet HR területe korábban nem ismert információkhoz jutott, és amelyek segítségével jelentősen alakított a terület működésén vagy új megoldásokat vezetett be a szervezetben.

  • A HR innováció kategóriába olyan újító megoldásokat várunk, amelyek alapvetően változtattak a vállalat HR-kommunikációján és érdemben befolyásolták a cég belső kommunikációs megoldásait. Ezek között lehet egy új szoftver bevezetése csakúgy, mint mondjuk az iroda felújítása vagy egy megújított motivációs és kompenzációs rendszer kidolgozása és kommunikációja.

  • A munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások kategóriába pályázhatóak az adott cég belső kiadványai, vállalati eseményei, integrációt szolgáló megoldásai, talent management/mentoring megoldások, változásmenedzsment belső kiadványai, kríziskommunikációs elemek, motivációs és juttatási rendszer, valamint hatékonyságnövelő megoldások kommunikációja, employer branding vagy egyéb, ezen kategóriákba nem besorolható HR kommunikációs kampány.

  • A partnerek és leendő munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások kategóriába nevezhetőek toborzási és reputációnövelésre irányuló megoldások, CSR tevékenység HR kommunikációs elemmel, HR kommunikációs megoldások ügyfelek felé, valamint egyéb, ezen kategóriákba nem besorolható HR kampányok.

A versenyben minden főkategórián belül minden alkategóriában és azon belüli kategóriákban lehet kommunikációs megoldásokat nevezni. Egy kampány több kategóriába is nevezhető.

A zsűri fenntartja a jogot arra, hogy a nem megfelelő helyre benevezett anyagokat átsorolja a különböző kategóriák között. A pályamunkák elbírálása során a zsűri egyaránt figyelembe vesz kreatív és hatékonysági szempontokat.

További információ a versenyről ide kattintva érhetők el.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Neumann János Program: a cél, hogy a 100 legjobb egyetem között legyen egy magyar is

Magyarország versenyképességét erősítik a Neumann János Program 340 milliárd forint keretösszegű pályázatai - hangsúlyozta Hankó Balázs, a... Teljes cikk

Már lehet pályázni a Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerésre

A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést azok az idehaza működő cégek érdemelhetik ki, amelyek a gyakorlatban is hozzájárulnak a befogadó... Teljes cikk

Itt a segítség a magyar vállalkozásoknak, hogy kijussanak a globális piacokra

A Nemzeti Innovációs Ügynökség (NIÜ) április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat... Teljes cikk