kapubanner for mobile
Megjelent: 9 éve

Felmérés készül az élményalapú munkavégzés (jobflow) vizsgálatáról

A Magyar Távmunka Szövetség idén tavasszal a távmunkát új megközelítésben vizsgálja. A munkamarketing felmérés program keretén belül a munkaerő-piaci marketing területbe kaphatnak bepillantást a kutatásban résztvevők. A felmérés eredményeivel megismerhetjük és fokozhatjuk a munka, valamint a távmunka termékélményét.

A Magyar Távmunka Szövetség szakmai támogatásával valósul meg a munka, továbbá a távmunka élményének vizsgálata. A kutatás célja, az élményalapú munkavégzés tulajdonságainak, feltételeinek, és élményvilágának pszichológiai (érzelem, attitűd, viselkedés) feltárása, az ezekhez kapcsolódó esetleges attitűdök feltérképezése és a jelenlegi posztmodern társadalmi és kereskedelmi gondolkodásmóddal, életmóddal való összekapcsolása. A Szövetség a dolgozókat és vállalatvezetőket is megszólítja a nem reprezentatív szintű felméréssel.

A kutatásban résztvevők egy új, fejlődő HR-munkaerőpiaci marketing területbe kaphatnak bepillantást. A vállalatok elsők között kaphatnak visszajelzést saját szervezetük munkafolyamatainak élményjellemzőiről, ismerhetik meg munkavállalóik tudatos és tudattalan hiedelmeit és elvárásait a munkafolyamatok affektív és kognitív vonatkozásában. A felmérés 2015. március 16-tól egy egész hónapon át tart. A szervezet 2015. június hónapra tűzte ki a felmérés eredményeinek prezentálását.

A kutatás vezetője Földi Miklós Dániel munka- és szervezetpszichológus, a Magyar Távmunka Szövetség tagja. - Jelenleg nincsenek a munka - és kifejezetten távmunkára - vonatkozó élményalapú részletes adatok. Most többek között olyan kérdésekre keressük a választ, hogy milyen jellemzői és feltételei vannak az örömteli munkavégzésnek, mire vágyunk a munkákkal kapcsolatban, a munkának milyen haszna van a dolgozó számára, milyen negatív hiedelmek, tapasztalatok kapcsolódnak a munkához, valamint távmunkához - összegezte a kutatás vezetője.

Földi Miklós Dániel munka-, és szervezetpszichológus. Bölcsész majd, pszichológus diplomát szerzett az ELTE-n. Szakdiplomáit, neuropszichológiából és munka,- és szervezetpszichológiából szerezte. Több éves tréneri, munkapszichológusi és szervezetfejlesztési tapasztalattal rendelkezik, érdeklődési területei: szervezeti fejlődés, HR marketing, vezetői szerepek és képességek, távmunka kultúra.

  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Toborzási előny, ha egy cég home office-t tud ajánlani

Milyen kihívások állnak a HR-szakma és a toborzás előtt? Különleges gondolkodás kell-e a Z generációhoz? Jó-e a női vezetői kvóta a cégeknél?... Teljes cikk

Home office munka

A home office az otthonról végezhető munkát jelenti. Lehetősége szélesebb körben a koronavírus-járvány idején terjedt el. A pandémia óta az ilyen... Teljes cikk

Egyre több vállalatnál döntenek a home office megszüntetése mellett

A home office a COVID előtt, jellemzően multinacionális vállalatnál dolgozók kiváltsága volt, a járvány alatt viszont irodai munkakörökben... Teljes cikk