Bemutatjuk az Év Marketingesét
A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat marketingjében, amellyel kiemelkedett a piaci versenyből.
Kerüli a nyilvános szerepléseket, és ez volt az első nyilvános előadása – árulta el Sóskuthyné Mészáros Mira. Mindössze 23 éves volt, amikor az egyetem elvégzése után a bátyjával vállalkozni kezdett és megnyitották a Marco Mobili Bútoráruházat Veszprémben.
Versenyelőadásában kiemelte: sikereit annak köszönheti, hogy úttörő az innovációk kipróbálásában, imád technikai fejlesztéseket elsőként bevetni.
Erre a vállalkozással járó kezdeti üzleti és magánéleti nehézségek sarkallták: "Csak itt Veszprémben, a mi utcánkban, hat bútoráruház van" – érzékeltette a verseny mértékét előadásában a szakember.
"Madeleine vagyok, a Marco Mobili Bútoráruház ügyfélszolgálati kollégája. Két ember munkabérét spórolom meg a cégnek, és nekem köszönhető, hogy nálunk akkor sem áll meg az élet, amíg Mira a szuperkonferencián van" – ezt már a Sóskuthyné Mészáros Mira által fejlesztett mesterséges intelligencia alapú ügyfélszolgálati chatbot mondta az előadáson.
A vállalkozás sokszínű marketing eszközei közül kiemelkedik, hogy valószínűleg az első hazai bútorbolt volt, amelyik a telefonos fizetésnél ismert érintéses, NFC technológiát alkalmazta. Ezzel az eszközzel a vásárlók plusz információkat szerezhetnek az áruházban lévő bútorokról, ha a mobiltelefonjukat az árcímkéhez érintik, akiknek ezután remarketing hirdetéseket küldhet a bútoráruház.
„Óriásit fejlődött a kkv marketing színvonala. A versenyprezentációk a világ bármelyik vállalkozói konferenciáján megállnák a helyüket. Bár a versenyen részt vevő vállalkozások ma már példaképek, néhány éve ők is ugyanúgy a nulláról, teljesen ismeretlenként és kapcsolatok nélkül kezdték, mint a kisvállalkozások döntő többsége. A sikerük bizonyítja, hogy a marketing még ma is versenyelőny, és bárki el tudja kezdeni a nulláról, ahogy ők is” – jegyezte meg Wolf Gábor kisvállalati szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.
A 2023. Év Marketingese Díj versenyzői voltak:
- Dr. Becker-Bérdi Gergely fogorvos, a Becker Dental alapítója;
- Dr. Bodó Gergely ügyvéd, a Bodó Ügyvédi Iroda alapítója;
- Cseke-Kovács Zsófia, a Zeka Styling alapítója, szín- és stílustanácsadó;
- Komjáti Zsuzsanna, jógaoktató, Magyar Jógaoktatók Szövetsége;
- Sóskuthyné Mészáros Mira, Marco Mobili Bútoráruház.
Fotó: Marketing Commando
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
A cégeimben nincs HR osztály, egyetlen HR-es sem dolgozik nálam - jelentette ki Chamath Palihapitiya, a Social Capital alapítója, a Facebook egykori... Teljes cikk
2022-ben 110 ezer nyugdíjas dolgozott, ám ennél sokkal többet be lehetne vonni a munkaerőpiacra. Milyen munkákra jönnek? Milyen speciális igényeik... Teljes cikk
Kevesebb nőt nevezetek ki igazgatósági tagnak 2023-ban, miközben felértékelődött a politikai tapasztalat a kiválasztásnál – derül ki az EY... Teljes cikk
- Kihirdették Az Év Irodája verseny győzteseit - mutatjuk a legtrendibb munkatereket 4 hete
- Minél több a mesterséges intelligencia a munkahelyen, annál rosszabb a dolgozók életminősége 1 hónapja
- Cégvezetők Csúcstalálkozója - 2024. Könnyebb vagy nehezebb lesz a pálya? 1 hónapja
- Íme az UniYou Év Diákmunkahelye pályázatának győztesei 1 hónapja
- Házon belülről nevezte ki új vezetőjét a Decathlon 1 hónapja
- Az emberi tényező egyelőre nem pótolható, a mesterséges intelligencia nem fenyegeti az ügyvédi munkát 1 hónapja
- Az ENSZ elfogadta az első határozatát a mesterséges intelligencia fejlesztéséről és szabályozásáról 1 hónapja
- A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon? 2 hónapja
- A munkavállalók készségfejlesztése elmaradásban van, pedig fenekestül felfordul a munka világa 2 hónapja
- "Európában minden adott ahhoz, hogy megnyerjük az MI-csatát" 2 hónapja
- Elfogadta a mesterséges intelligenciáról szóló rendeletet az Európai Parlament 2 hónapja