kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

Amikor a jövő jelenné válik

A technológia gyors fejlődésének köszönhetően az, amit néhány éve még úgy emlegettünk, a jövő irodája, ma már kézzelfogható - vagy inkább virtuális - valóság. Az infokommunikációs vívmányok sok lehetőséget jelentenek a kis- és középvállalatok számára, de sok fejtörést is okozhatnak.

Előrejelzések tucatjai jósolják, hogy néhány éven belül már minden a felhőben történik, a közösségi oldalakon folytatott üzenetváltás lesz a domináns a cégek közötti, valamint az ügyfelekkel folytatott kommunikációban, és alig lesz valaki, aki az irodában dolgozik, hiszen az okostelefonok és tabletek korában a zsebünkbe kerül az irodánk. Hogy ma még nem ez az általános, annak oka elsősorban a merev gondolkodásmódban keresendő, a hagyományosba vetett hitben, és nem a technológiai lehetőségekben. Első lépésként az infokommunikációs eszközeinket, szoftvereinket érdemes egy rendszerbe szervezni. Az újabbnál újabb technológiai megoldásokkal rengeteg költséget, időt, energiát spórolhatunk meg.

Gyors bevezetésükkel nagyságrendekkel növelhetjük meg cégünk működésének hatékonyságát. Külső és belső kommunikációnk korszerűbbé, gyorsabbá alakításával ügyfélkapcsolatainkban sokkal eredményesebbek lehetünk. Egy elektronikus számla költséghányada számlánként 30-50 forint, ezzel szemben a papír alapúé - az iktatást, postázást is figyelembe véve - ennek az összegnek a négy-ötszöröse. Hasonlóan drága luxussá válhat egy iroda fenntartása, az alkalmazottak is ugyanúgy elérhetőek lesznek otthonukban, mint az irodában, még akár vállon is veregethetjük őket annak az alkalmazásnak a segítségével, amellyel virtuális tárgyakat manipulálhatunk.

Vajon tényleg működőképes, ha béreljük a számítógépes rendszereinket, ha a ma még papír alapon folytatott műveletek szinte teljes egészében digitális platformra kerülnek, ha a felhő alapú informatika mellett döntünk, vagy ha minden munkatársunkat hazaküldjük dolgozni?
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Toborzási előny, ha egy cég home office-t tud ajánlani

Milyen kihívások állnak a HR-szakma és a toborzás előtt? Különleges gondolkodás kell-e a Z generációhoz? Jó-e a női vezetői kvóta a cégeknél?... Teljes cikk

Home office munka

A home office az otthonról végezhető munkát jelenti. Lehetősége szélesebb körben a koronavírus-járvány idején terjedt el. A pandémia óta az ilyen... Teljes cikk

Egyre több vállalatnál döntenek a home office megszüntetése mellett

A home office a COVID előtt, jellemzően multinacionális vállalatnál dolgozók kiváltsága volt, a járvány alatt viszont irodai munkakörökben... Teljes cikk