kapubanner for mobile
Megjelent: 3 éve

A home office is lehet kellemes!

A koronavírus járványhelyzetre tekintettel egyre több munkáltató dönt úgy, hogy munkavállalóit az elkövetkező időszakban otthoni munkavégzésre küldi. Vannak, akiknek ez nem jelent problémát, mivel nem először dolgoznak otthonról, vannak azonban olyanok is, akik nem rajonganak ezért a lehetőségért és nem is rendelkeznek ehhez megfelelő környezettel.

A home office-t is meg kell szokni. Otthon sok buktató leselkedik ránk: mosnivaló, száraz ruha, házi kedvenc és még sorolhatnám.

Nézzük meg hogyan tehetnénk hatékonyabbá az otthoni munkát

Otthon is lehetsz eredményes. Összegyűjtöttünk 6 egyszerű tippet, hogy a legtöbbet tudd kihozni az otthoni munkavégzésből.



1. A tökéletesen felszerelt dolgozósarok alapnak számít

A jól felszerelt dolgozósarok megkönnyíti a munkánkat, szinte hívogat a feladatok elvégzésére. Sajnos, eddig inkább csak ritkaságnak számított, mivel az emberek többsége otthon már nem foglalkozott a munkával.

A nem megfelelő ülőhelyzet például nagyban megkeserítheti az életünket. Egy rosszul megválasztott szék nyak-, váll-, derék- és lábfájást is okozhat.

Rendezd be álmaid dolgozósarkát a lehető legolcsóbban. Ajánljuk figyelmedbe a BIANO bútor- és dekorációkeresőt. Itt több webáruház kínálatát láthatod egyszerre, tehát sokkal gyorsabban megtalálhatod a neked megfelelő bútort vagy kiegészítőt. A kínálat különböző szűrők segítségével finomítható, illetve sorba rendezhető ár, szállítási idő vagy akció alapján.

Mi nem hiányozhat a dolgozósarokból:

• íróasztal/számítógépasztal
• forgószék
• asztali lámpa
• tárolók és szemetes, ha papírral dolgozol
• törölhető tábla vagy üzenőtábla
• kiegészítők - szobanövény vagy aroma diffúzor

2. Tartsd be a munkaidőt

Próbáld meg pontosan betartani a megszokott munkaidőd. Reggel 8-10:00 óra körül kezdj el dolgozni és 16-18:00-kor fejezd be a munkát. Ha időnként később kezdesz neki dolgozni, nem történik semmi, de ne váljon szokássá.

Ez a szabály rendkívül fontos. Ha nem lesz egyértelműen meghatározott munkaidőd, nagyon gyorsan elveszettnek fogod érezni magad és semmire sem lesz elég időd.

3. Kezdd a napot tornával vagy reggeli rutinnal

A dolgozósarok közelebb van minden irodánál. Lehet, hogy csábítóan hangzik tovább aludni és utána rögtön az ágyból az asztalhoz ülni, de ez nagyon nem jó döntés.

Alakíts ki jó szokásokat:

1. szellőztess ki és igyál egy pohár vizet
2. mosakodj meg és öltözz át
3. 10-30 percet relaxálj, olvasd el a híreket, írj valamit a naplódba
4. mozgasd meg a tested, sétálj egyet vagy jógázz
5. készíts listát az elvégzendő feladatokról
6. ...kezdj el dolgozni

4. Felejtsd el a melegítőnadrágot

Nem tudsz ráhangolódni a munkára? Próbálj meg felöltözni úgy, mintha az irodában lennél. Nem kell kosztümöt vagy öltönyt felvenni, elég egy szoknya vagy farmernadrág és ing, meglátod, hogy teljesen megváltozik a hangulatod.

5. Kerüld a rendetlenséget

A dolgozósarok legyen mindig rendezett és tiszta. Szabadulj meg mindentől, ami eltereli a figyelmedet a munkától.

6. Tarts szünetet

Az irodában a meetingek után gyakran megállsz egy-egy kollégával beszélgetni, elugrasz kávéért vagy ebédre. Ezeket a szüneteket otthon se hagyd ki. Sétálj egyet, készíts kávét vagy teát vagy csak pár percre csukd be a szemed és relaxálj.

  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Többen rosszul lettek a csengeri börtön építése közben

Többen rosszullétre panaszkodtak hétfőn a csengeri börtön építésében résztvevők közül - közölte a Büntetés-végrehajtás Országos... Teljes cikk

Sikkasztás miatt emeltek vádat egy postavezető ellen

A Füzesabonyi Járási Ügyészség vádat emelt egy volt postavezetővel szemben, aki a postai befizetéseket saját céljaira fordította - közölte a... Teljes cikk

Z-generációs álommeló - most bárkiből lehet utazási influencer

Tavalyhoz hasonlóan vajon most is lesz magyar kiválasztott, aki párjával együtt 4 héten át belekóstolhat abba, hogy milyen az utazási influencerek... Teljes cikk