Korycki Adrienn, az Expressz Magyarország Média Zrt. humán erőforrás igazgatója
Korycki Adrienn 2006-ban került az Expressz Magyarország Média Zrt. HR igazgatóságának élére. A közel 300 főt foglalkoztató cégnél a teljes stratégiai humán erőforrás menedzsmentért felel.
Felívelő pályaív
Korycki Adrienn karrierjét 1997-ben az ÁB-AEGON Általános Biztosító Rt.-nél kezdte mint a vezérigazgató-helyettes személyi asszisztense. Feladatai közé tartozott a lakossági divízió vezetőhöz tartozó alkalmazottak jutalmazásával, béremelésével, opciós juttatásával, ki-beléptetésével, vezetők orientációjával és kilépésével kapcsolatos teendők koordinálása, a külső személyzeti és oktatási tanácsadó cégekkel való kapcsolat tartása, az interjúk illetve a divízió szintű rendezvények, meetingek teljes körű szervezése és lebonyolítása. Ezen túlmenően a holding támogatásával ő látta el a külső-belső PR feladatokat, szervezte meg a jutalom- és szakmai utakat, s készítette el a s tréningekhez szükséges oktatási terveket.
2000-ben váltásra szánta el magát: a NEXT Consulting Személyzeti Tanácsadó Kft.-hez igazolt, hogy junior szakemberként potenciális jelölteket kutasson fel különböző forrásokból (telefonos research, adatbázis, média, internet stb.). Napi teendői közé tartozott még a jelöltek előszűrése, az interjúk teljes körű szervezése, a beszámolók, riportok elkészítése, a projektek dokumentációja, valamint a workshopok szervezése. Részt vett továbbá egy 170 főt érintő management audit projektben, amelynek tapasztalatait később is hasznosítani tudta.
Nagyvállalathoz igazolt
2002-ben az 1800 főt foglalkoztató W.E.T. Automotive Systems Magyarország Kft.-hez dobbantott. Munkaügyi osztályvezetőként egy hat fős csoporttal (bérszámfejtők, TB ügyintéző, recepciósok, HR ügyintéző) gondoskodott a fizikai és szellemi munkakörök betöltéséről, a toborzási és kiválasztási folyamatok kialakításáról (internet, állásbörzék, tanácsadók stb.), illetőleg a belső PR ellátásáról (rendezvények, programok). Munkája eredményeképpen kialakult a cég kiválasztási rendszere, meghonosodott az exit interjú gyakorlata, és létrejött az európai K+F központ mérnöki állománya.
Szorgalmát és kitartását látva a cég 2004-ben előléptette humán erőforrás igazgatóvá. Itt már a humán erőforrás teljes területének terhe is a nyakába szakadt, legyen az a humán erőforrás gazdálkodási csoport, a bérszámfejtési és TB csoport, az oktatás és Kaizen csoport, a biztonsági és rendészeti vezető, munkavédelmi vezető, vagy a recepció munkájának koordinálása. Többek közt az ő irányítása alatt kezdett el a cég a szezonalitásból adódó emberi kapacitás kiegyenlítése céljából még több kölcsönzött munkaerőt foglalkoztatni, és befejeződött a Lean management elveken működő csoportmunka meghonosítása az összes termelő üzemben. Új alapokra helyezte továbbá a vállalat orientációs, motivációs, cafeteria-, illetve bérrendszerét, miközben bevezette a közép- és felsővezető fejlesztő és értékelő programot, illetve a környezettudatos "Zöld programot".
Személyügyi vezető az Expressznél
Korycki Adrienn 2006-ban került az Expressz Magyarország Média Zrt. HR igazgatóságának élére. A közel 300 főt foglalkoztató cégnél a teljes stratégiai humán erőforrás menedzsmentért felel, bár 2007 januárja és júliusa között a vállalat megbízott vezérigazgatójaként is tevékenykedett. Feladata alapvetően a teljes cégkultúraváltás, a változásmenedzsment kezelése, az új vezérigazgató orientálása körül forgott, de reá hárult a személycserék teljes körű kezelése, a stratégiai humán erőforrás terület felépítése, megalapozása is (színlelt szerződések megszüntetése, motivációs rendszer, teljesítményértékelés kialakítása, cafeteria rendszer bevezetése, kiválasztás, belső PR, kommunikáció, képzések, teljesítménykultúra projekt, coaching kultúra megteremtése, stb.)
A szakember elkötelezett híve az élethosszig tartó tanulásnak, többek közt részt vett interjútechnikai tréningen, LEAN oktatás sorozaton, vezetői képességfejlesztő programon (Dr. Bodó Consulting), valamint coaching és teljesítményértékelés workshopon. Angolul közép-, németül felsőfokon beszél, és a megszokott Word-Excel-Outlook triumvirátuson túl a WizuálBér, Nexon kódjaiban is otthon érzi magát.
Tapasztalatait szívesen megosztja kollégáival: felszólalt már az Országos HR Konferencián, a Personnel Hungary-n és publikált már a Személyügyi Szemlében is.
- 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
További cikkek
Koscsóné Kolkopf Judit, a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék vezetője
„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese a közszféra szervezetei kategóriájában a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék.... Teljes cikk
Arnhoffer András, az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. elnök-vezérigazgatója
„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese, az 51-500 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában, az Észak-zalai Víz- és... Teljes cikk
Bertók Attila, a Webstar Csoport cégvezetője
„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese az 1-50 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában a Webstar Csoport Kft. Bertók... Teljes cikk
Kapcsolódó hírek
- Mely harmadik országokból érkező vendégmunkásokat foglalkoztatják előszeretettel Európában és Magyarországon? 4 hónapja
- Veszély vagy potenciál a túlképzett pályázó? Így látja a fejvadász 5 hónapja
- Év végi csapatépítés 2023 - Kérdőjelek helyett válaszok! 6 hónapja
- Vendégmunkásokra van szükségünk! Tegnapra! 6 hónapja
- Inaktív jelölteket kutatunk fel és teszünk motiválttá - Bíró Tímea, a Focus Consulting alapító-ügyvezetője 7 hónapja
- Együtt, jól és szívesen dolgozni - mit jelent a jó csapatkultúra? 7 hónapja
- Szervezeti kultúra: a vezetők és munkavállalók közös feladata 8 hónapja
- Ki lesz sikeres a munkahelyen? Interjú Kotsis Ádámmal a Boston Consulting partnerével 8 hónapja
- Csapatépítés Z-generációsoknak: erre figyeljünk 9 hónapja
- Otthoni munkavégzés: forradalom vagy csalódás? 9 hónapja
- Iránymutató, agilis HR-vezetőket képez a Corvinus és a Flow Consulting 10 hónapja