kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

Ismét díjazták a kiváló munkahelyi körülményekért a pénzügyi vállalatot

A tavalyi siker után idén is TOP Employer 2020 (Kiváló Munkaadó 2020) díjban részesült a Provident Pénzügyi Zrt. A TOP Employers Institute azokat a vállalatokat ismerte el február 13-án Amszterdamban, amelyek ideális munkahelyi környezetet teremtenek és az embereket előtérbe helyező humánerőforrás-tevékenységet alkalmaznak.

A Provident Pénzügyi Zrt. megkülönböztetett figyelmet szentel a munkavállalók jóllétének. Ennek a gyakorlatban is alkalmazott szemléletnek az elismeréseként adta át a TOP Employers Institute a díjat a Provident számára, 2019 után immár második alkalommal.
A pénzügyi vállalat a 2001-es megalakulása óta elért sikereit jelentős részben a kiváló dolgozóinak köszönheti. A ’ProviSuli’ elektronikus rendszeren keresztül a kollégák tréningeken vesznek részt, mentorok segítik őket a munkájuk során és munkakörükre szabott beilleszkedési programok állnak rendelkezésükre. Az elmúlt években a Provident támogatta a dolgozókat abban is, hogy a kompetitív piaci környezetben, a napi munkával járó feszültség mellett is megőrizhessék egészségüket, jó közérzetüket. A Provident Jól-Lét Program a dolgozók testi-lelki egyensúlyát támogatja például közös sporton keresztül, de stressz-menedzsment technikákat is megismertet velük. Az alkalmazottak lelki egészégét a Számíthatsz Ránk! program óvja – bármikor szakértőhöz fordulhatnak akár a munka, akár a magánélet területén felmerülő problémákkal.

Büszkék vagyunk a TOP Employer díjra, mely örömteli visszajelzés számunkra arról, hogy ügyfeleink mellett a dolgozóinkkal is kiváló kapcsolatot ápolunk. A vállalatnál azt valljuk, hogy az örömmel végzett munka hatékonyabb, ezért továbbra is minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy dolgozóink érezzék, megbecsült tagjai a munkahelyi közösségnek” – mondta Szirmák Botond, a Provident vezérigazgatója.

A Top Employers Institute független HR tanúsító cég, amely globálisan méri fel a legjobb HR gyakorlatokat, és értékeli, egymáshoz méri a programban részt vevő nagyvállalatokat. Az Intézet magas követelményeket támaszt a pályázókkal szemben, és számos területeken vizsgálja teljesítményüket, beleértve a tehetséggondozást, a munkaerő-tervezést, a tanulás és fejlesztést, a teljesítménymenedzsmentet és a vállalati kultúrát.

A humánerőforrás menedzsment eredményei előtt tisztelegve azokat a vállalatokat ismerjük el az évente megrendezett üzleti eseményünkön, amelyek kiváló munkahelyi körülményeket biztosítanak dolgozóik számára. Az eseményen együtt ünnepeltük Európa és a Közel-Kelet összes vezető munkáltatóját és bemutattuk a Világ Legjobb Munkaadója 2020 díj győztesét is” – mondta David Plink, a TOP Employers Institute vezérigazgatója.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált tavaly a SPAR

A vállalatnál az elmúlt évben több mint 1500 munkatárs részesült szakoktatásban. Teljes cikk

Jön a hatnapos munkahét, de csak a felsővezetőknek

A Samsung Group hatnapos munkahetet vezet be a vezetők számára Koreában. Az értesülések szerint ez a sürgősségi intézkedésnek titulált... Teljes cikk

Új szervezeti struktúrát vezet be a nemzetközi Generali Csoport

A nemeztközi Generali Csoport június 1-jétől átalakítja szervezeti struktúráját a biztosításra és a vagyonkezelésre összpontosítva - írja a... Teljes cikk