kapubanner for mobile
Megjelent: 10 éve

HR felhő - a toborzás új dimenziója

Több évtizedes tanácsadói múltunknak köszönhetően, pontosan tudjuk, hogy milyen problémákkal kell szembenézni a toborzási folyamatok során. Mi meguntuk a káoszt, és kifejlesztettünk egy rendszert, amely az összes problémájára megoldást nyújt.

Ha Ön HR-es, minden bizonnyal ismerős lesz az alábbi élethelyzet:

"Egy meghirdetett pozícióra befutott számtalan önéletrajz, legalább 3 különböző platformon.
Egy mappában gyűlnek, excel táblában próbálom rögzíteni őket, de ahány darab, annyi formátum.
Átnyálazásuk napokat vesz igénybe, majd ismét értékes napok telnek el, amíg utolérem a pályázókat és begyűjtöm a CV-ből hiányzó információkat, majd végre sikerül egyeztetnünk egy időpontot interjúra. Néhányukkal, mint utóbb kiderült, már egy másik kollégám találkozott néhány éve és alkalmatlannak találta a feladatra, így ismét felesleges köröket futottam...
Közben folyamatosan csörög a telefon a jelöltektől, nem értik, miért nem történik valami, miért nem kapnak visszajelzést. Nem vet túl jó fényt a cég PR-jára... Azt sem tudom hol áll a fejem..."


HR FELHŐ
Vigyen rendszert a toborzása!



Hogy miről is van szó?



A HR Felhő egy olyan webes alapokon nyugvó, toborzási-kiválasztási folyamatmenedzsment szoftver, amely teljes megoldást kínál az új munkatárs-keresési projektek hatékony és gyors végrehajtására. A rendszer az álláshirdetések feladásától kezdve, a jelentkezések értékelésén, az interjúk szervezésén és leigazolásán át a végső döntés meghozataláig támogatja Önt a munkában. Ezzel időt, energiát, pénzt tud spórolni!

Munkatársainknak napi átlag 2 órája szabadult fel a HR felhő használatával.

Ugye ez Önnek sem jönne rosszul?


Hogy pontosan miben is könnyíti meg munkanapjait?



Nézzük, a legfontosabbakat

  • 1.: Saját, kereshető adatbázis építése
    Az első és legfontosabb előny, hogy a HR Felhő rendszerével Ön egy saját adatbázist tud építeni. Így bármikor eléri az önéletrajzokat, azokat rengeteg szempont alapján szűrni tudja, kereshetővé válnak a jelöltek pl. végzettség, nyelvtudás alapján. Egy új pozíciónál azonnal meg tudja nézni, van-e a kritériumoknak megfelelő jelölt, így lehet, nem is kell meghirdetni a pozíciót, azonnal be tudja tölteni a már bejelentkezett pályázókból.

  • 2.: Automatikus levelek és státuszok
    Az álláskeresők körében leggyakrabban sérelmezett pont, hogy nem kapnak visszajelzést a cégtől, nem tudják, mi történik a pályázatukkal, elutasításra került-e vagy még tart a kiválasztási folyamat. A rendszer segítségével egyetlen gombnyomással beállíthatjuk a pályázók státuszát, amiről automatikus levél kerül kiküldésre, amivel Ön szintén rengeteg időt tud megspórolni és az elégedetlen hangvételű telefonokat is kiküszöbölheti.

  • 3.: Pályázók előszűrése
    Ha túl sok a beérkezett önéletrajz, összeállítható bármilyen teszt, kérdőív, vagy felmérés, amely egyetlen gombnyomással a pályázóknak kiküldhető. Ezzel megszűrhetők a jelöltek, és például egy erős angol nyelvtudást igénylő pozíciónál egy angol nyelvű teszt után Ön eldöntheti, hogy csak a minimum 80% -ot elért pályázókkal megy tovább.

  • 4.: Könnyedén átadható munkamenetek
    A pályázók önéletrajzához egyéni megjegyzések fűzhetők, melyeket minden kolléga láthat, így minden munkamenetet könnyen át lehet adni, munkatársunk pontosan látja, mik történtek eddig a jelölttel: mikor volt interjún, milyen pozíciókat pályázott, mi a státusz, vagy épp miért került elutasításra.

  • 5.: Beépített naptár modul
    A HR felhő minden feladatot képes ellátni, amivel Ön találkozóit, tárgyalásait ütemezheti és nyilvántarthatja, melyekre az érintetteket egyetlen gombnyomással meg is tudja hívni. Naptárba rendezhető az össze interjú, kezelhetők a különböző kapcsolattartók adatai és több szintű hozzáférés állítható be a kollégák között, így mindenki csak a számára releváns információkat és jelöleteket látja.

    Összességében tehát elmondható, hogy toborzási-kiválasztási folyamatai leegyszerűsödnek, lerövidülnek, átláthatóvá és nyomon követhetővé válnak.
    A HR Felhő nem igényel informatikai reformokat a cégnél, nincs szükség komoly IT kapacitásra bevezetéséra és lényegesen kevesebbe kerül, mintha egy saját rendszert kezdenének el kiépíteni. A HR Felhőt céges arculatához szabjuk és a bevezetjük Önöknél.

    A fentiek természetes csak rövid, lényegre törő összefoglalása a HR felhő számtalan előnyének.
    Ha Ön is szeretne a végeláthatatlan adminisztráció és a káoszban való eligazodás helyett fontosabb dolgokra koncentrálni, kollégánk egy személyes találkozóval egybekötött prezentációval minden részletet bemutat Önnek!

    A további részletekért forduljon hozzánk bizalommal!

    www.hrfelho.hu
    Losonci Kornél
    HR Felhő értékesítési igazgató
    1119 Petzvál József u. 44.
    +3630 552-4436
    +361 3710972

    • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
    További cikkek
    Több mint 27 éves HR vezetői tapasztalatát viszi be a Corvinus képzésébe

    Jakobsen Petra HR tanácsadóval, a Flow Consulting HR üzletágának vezetőjével a teljesítményértékelés változásáról, a HR analitika üzleti... Teljes cikk

    Új, innovatív kezdeményezés Duális egyetemi mentor programot indít a szombathelyi Schaeffler

    A Schaeffler-csoport egyik legnagyobb vállalata, a Schaeffler Savaria Kft. új, innovatív projektbe kezdett. Duális egyetemi mentor programot indított a... Teljes cikk