kapubanner for mobile
Megjelent: 12 éve

Évi ezer utast kell elkapnia egy BKV-ellenőrnek

A BKV-ellenőrök munkaköri leírásában szerepel, hogy évente legalább ezer pótdíjazási eljárást kell kezdeményezniük és ebből legalább 360 esetben a pótdíj beérkezése is az elvárások közé tartozik - jelenti az MTI a Blikk cikke alapján.

A Blikk közölte a Budapesti Közlekedési Központ egyik vezetőjének felhívását, amelyben azt írja, hogy az utóbbi időben jelentősen visszaesett a kiadott pótdíjazási nyilatkozatok száma, és ezért kér mindenkit, hogy "szakszerű munkával segítse a szakterület eredményességét".

BKK sajtóosztályán a lap megkeresésére azt közölték: nem a pótdíjbevételeket akarják növelni, céljuk, hogy minél több utas vegyen bérletet. Ezt szolgálja az ellenőröknek szóló felhívás is.

Augusztus végéig 250 ezer esetben büntettek az ellenőrök az idén.

Blikk/MTI
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek