Céljaink közösek: az Ön sikere!
Elgondolkodtató kérdés, hogy vállalatunk dolgozóinak milyen képzést biztosítsunk, milyen irányba fejlesszük tovább a készségeket és képességeket. A közelmúlt gazdasági helyzete egyértelmű választ adott. Napjainkban minden szervezetnek létérdeke az árbevétel és a haszonkulcs növelése.
Annak idején résztvevőként olyan képzéseken ülhettünk, ahol vagy túl sokan voltunk, vagy nem a konkrét problémáinkra kerestük a választ, vagy a tréner saját népszerűsége érdekében háttérbe szorította a szervezeti célokat. Ezekből okulva minden szempont között nálunk első helyet kap a vállalat vezetése által megfogalmazott igény, amelyet úgy valósítunk meg, hogy az adott csoporthoz igazítjuk képzéseinket, nem előre kidolgozott sémákkal dolgozunk. Szintén probléma, hogy nagyon sokan nem a gyakorlatból merítik tudásukat és hitelességüket így a csoportok tréningezés iránti pozitív hozzáállása nem megfelelő, akár negatív irányú. Apróságok, mint például az interaktív programvezetés projektoros vetítésre való cserélése, ugyancsak sokunkban keltett ellenérzéseket. Említésre méltó, hogy vannak olyan nemzetközileg elismert értékesítés-technikai módszertanok, amelyeket a 90-es években egy jó tréner adaptált adott hazai iparág sajátosságaira, de sajnálatos módon szinte minden szektorra rávetítődött. Ennek legfőbb oka, hogy sem a trénerek, sem pedig az adott részlegek képzéséhez nem áll rendelkezésre túl sok jól használható, teljes körű tartalommal bíró szakkönyv, mely a gyakorlati szempontokat is figyelembe venné.
Néhány olyan érzékenységi pontot, amely munkatársai képzését és munkáját meghatározza:
Ebben tudunk segíteni.
Hosszútávon mindenképp.
Tapasztalataink alapján trénigeinket vállalati szinten különböző szempontok szerint testre szabjuk és olyan pszichológiai illetve kommunikációs technikákkal erősített módszerekkel támogatjuk, hogy mind a vezetőség, mint a résztvevők elégedettek legyenek. Nem célunk megváltoztatni az embereket, hanem azt szeretnénk elérni, hogy ők mondják a tréning után azt: több lettem! Ez csak úgy működhet, hogy a meglévő technikákat javítjuk, és ezekhez mutatunk több lehetőséget, amelyek közül a hétköznapok forgatagában választhat és a számára legtesthezállóbbat és célravezetőbbet használhatja.
Érdekesség, hogy a múltban az ügyfelet jobban szem előtt tartó kommunikáció egyre hatékonyabbá vált és a vállalatok emellé az értékesítés széles eszköztárából csak néhány elemet igényeltek - erre válaszul szolgálhat, hogy az elmúlt években a többi témában rengeteg képzést kaptak. Ilyen túltréningezett témakör sokaknál a kifogáskezelés. Az már külön érdekes, hogy az ellenvetések szélesebb körével alig foglalkoztak. Egyes részlegek feladata a titkárnők által biztosított falat kellett csak áttörése, azaz az időpont egyeztetés rejtelmeiben egy teljes tréningnapot töltöttünk. Ennél a vállalatnál erre volt igény, mert a vezetőséggel egyetértve a többi módszer tekintetében elegendő volt egy moderált áttekintést tartanunk. A válság közben realizálódott bennünk egy gondolat, hogy a Venna Kft. olyan szolgáltatást biztosít ügyfelei részére, amely eltér az eddig megszokott vállalati és nyílt tréningektől egyaránt: a szervezetet egységében kezeljük és a részlegek egyéni kihívásaira testreszabott megoldást, fejlesztési tervet dolgozunk ki a vállalat vezetőségével karöltve:
Vezetőképzés:
Értékesítők fejlesztése:
Széleskörűen alkalmazhatóan tréningeink:
-Egy kulcsfontosságú kérdés még biztosan motoszkál bennünk: hogyan növelhető a hatékonyság hosszútávon? Jogos felvetés, hiszen a tréningek nem, hogy nem hatnak mindörökké, hanem pár hónap alatt hatásukat veszíthetik, sőt, sokszor veszítik is. Ebből okulva mi azt javasoljuk, hogy ne maradjanak a csoportvezetők távol a programtól, hanem aktív résztvevőként sajátítsák el az ismereteket. Így a napi munka során az utókövetés megoszlik, sőt, sokkal költséghatékonyabb, mint egy sok éves tisztán utókövetésekre épülő tréningsorozat. Vállalati formában több partnerünk számára bizonyítottuk már, hogy a vezetőknek az értékesítők irányába használható támogatási, fejlesztési, coaching sarokköveire épülő módszereket átadtuk. Ezzel a hatékonyságot a közös munkánk alapján növeltük. Amennyiben ez sem válna be, még mindig fordulhatunk az erősebb szabályozás és a működési folyamatok legapróbb részletekig történő pontosítása felé.
Az igényeket közösen kell generálni és a vállalati költséghatékonyságot szem előtt tartva együttes erővel célravezető rátalálni a legjobb megoldásra.
Amennyiben lehetőséget kapunk szakmai tudásunk és rátermettségünk bizonyítására, élünk a lehetőséggel, céljaink közösek: az Ön sikere!
www.venna.hu
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Olvasási idő: 3 perc - Szerző: Szabó Dorina. Teljes cikk
A Schaeffler-csoport egyik legnagyobb vállalata, a Schaeffler Savaria Kft. új, innovatív projektbe kezdett. Duális egyetemi mentor programot indított a... Teljes cikk
Próbavásárlással ma már nemcsak a kereskedelmi szolgáltatásokat lehet vizsgálni, hanem sok más szektort, így a HR területén is innovatív... Teljes cikk
- Úton a felsővezetői lét felé - hogyan segíthet egy mentor a cél elérésben? 3 hete
- Hogyan hangoljunk össze embereket különböző kultúrákból vállalati közegben? 3 hete
- 75-150 millió forint támogatással képezhetik munkavállalóikat a cégek - Még elérhető az év slágerpályázata 1 hónapja
- Április végéig lehet jelentkezni az MCC vezetőképző akadémiájára 1 hónapja
- Százmilliárd forintos felújítási program indul a szakképzésben 2 hónapja
- Hankó Balázs: A kormány célja, hogy Magyarország világbajnok legyen a szakképzésben 2 hónapja
- Pölöskei Gáborné: az idei év a látványos fejlesztések éve lesz a szakképzésben 2 hónapja
- Sämling Solution Szervezetfejlesztő (OD) tanácsadó képzés - Miért érdemes Szervezetfejlesztővé válni? 2 hónapja
- A tanár is munkavállaló!? 2 hónapja
- Mentorprogram indul a kertészeti szakma utánpótlásának érdekében 2 hónapja
- Mennyit keresnek a trénerek? Mennyibe kerül a tréning? - elemzés a tréneri napidíjakról 2 hónapja