kapubanner for mobile
Megjelent: 13 éve

Az ügyfélkiszolgálás eredménycentrikus fejlesztése

Az ügyfél-elégedettség és elkötelezettség mozgatórugóit térképezte fel a Cegos Tanácsadó és Tréning Kft., valamint a ClientFirst Consulting Kft. február 24-én közösen tartott üzleti reggelijén - olvasható a portálunkhoz eljuttatott sajtóközleményben.

A találkozón HR-es szakemberek, kereskedelmi, valamint minőségirányítási területek képviselői tették fel kérdéseiket, illetve osztották meg tapasztalataikat egymással.

Mit mérjünk és miért?

"Tényleg szeretik-e a cégek az ügyfeleiket? Tisztában vannak-e azzal, hogy értük, illetve belőlük élnek?" - vetette fel a kérdést, és egyben összegezte az üzleti találkozó tapasztalatait Boros István, a Cegos Tanácsadó és Tréning Kft. ügyvezetője. A szakember hangsúlyozta, a cégeknek rengeteg kérdésre kell választ találniuk, nehogy ügyfeleik elhagyják őket. Kricska István, a ClientFirst Consulting Kft. ügyvezető igazgatója, a rendezvény másik házigazdája úgy fogalmazott, a vállalatok többségének ma már a kiszolgálás minőségével kell harcba szállnia az ügyfelek megszerzése vagy megtartása érdekében.

Ügyfélcentrikus hozzáállás

A közös gondolkodást egy gyakorlati példa, a Groupama Garancia Biztosító Zrt. ügykövető ügyfélszolgálati rendszerének részletes bemutatásával alapozta meg a társaság ügyfélszolgálati főosztályvezetője. Komáromy Csaba elmondta, folyamatosan mérik, miként lehetne az ügyfeleket jobban kiszolgálni. Ehhez elengedhetetlennek tartja a dolgozók tudásszintjének időszakos felmérését, valamint fejlesztését. A biztosítótársaság főosztályvezetője elárulta, különös figyelmet fordítanak a rendszeres próbavásárlás eredményeinek értékelésére, az ügyfél-elégedettség mérésére is.

A tréner szemével

A komoly szakmai tartalmat egy kis játékkal ötvözte Tóth Judit, a Cegos Tanácsadó és Tréning Kft. vezető tanácsadója. A tréner egy tét nélküli "kérdezz-felelekbe" vonta be az üzleti reggeli résztvevőit. A különböző területek képviselői egyetértettek abban, hogy hatszor kevesebbe kerül egy ügyfél megtartása, mint egy új szerzése. Tóth Judit megpróbált rávilágítani arra is, hogy az ügyfél-elégedettség alapját elsősorban a vevő által megélt érzelmek jelentik. Az ügyfélorientált szolgáltatók sikeres működését boncolgatva hozzátette, a képzés különböző módon és mértékben, de minden szinten szükséges.

Mérhető a siker!

Mózes István, a ClientFirst Consulting Kft. ügyvezető partnere arról beszélt, hogyan lehet mérni az ügyfél-elégedettséget, illetve miként függhet össze a mérés a vállalatok eredményességével. Előadásában úgy fogalmazott, egy vállalatnál sem szabad elfelejteni, hogy a cég legértékesebb vagyona maga az ügyfél. Ennek megőrzése, értékének növelése a legfőbb feladat.
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Idén is díjazták a legjobb konferencia és wellness szállodákat

Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott Aranynap-díjat kiemelkedő színvonalú szolgáltatásaiért 2023.... Teljes cikk

Íme a 150 milliárd forintos foglalkoztatási program 5 legfontosabb eleme

Csütörtöktől elérhető a 30 évesnél idősebb álláskeresőknek szóló, 150 milliárd forintos támogatási rendszer - mondta a Czomba Sándor... Teljes cikk

Vállalkozók figyelem! - a GINOP Pluszban idén 800-850 milliárd forintos a keret

A 2021-2027-es időszakra szóló Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz (GINOP Plusz) 2500 milliárd forint keretéből az idén... Teljes cikk