kapubanner for mobile
Szerző: HR Portal
Megjelent: 1 éve

Tudást ad át és csapatot épít a Get Work Akadémia

“Csak akkor tudunk megfelelő minőségben reagálni partnereink igényeire, ha mindenkinél megvan a naprakész tudás, az attitűd és csapatként viselkedünk. Ez hívta életre a Get Work Akadémiát” - mondja Jáhny Ákos, a Get Work Csoport stratégiai igazgatója. A HR szolgáltatónál minden hónapban személyesen találkoznak a munkavállalók és egy napot közösen eltöltenek a fejlődés jegyében.

Jáhny Ákos Get Work Trend-

Az összes belsős munkatárs - azaz több mint 70-en - részt vesz részt a Get Work Akadémia havi programjain. Erre a napra Nyíregyházától Nagykanizsáig az összes irodából útra kelnek a munkavállalók - például toborzók, pénzügyesek, adminisztrátorok, irodavezetők, bérszámfejtők, hogy a cégcsoport budapesti központjában egy napot közösen eltöltsenek. A foglalkozásoknak több célja is van: belső kommunikáció, brandépítés, tudásátadás, a felmerülő problémák megvitatása és megoldása.

Jáhny Ákos elmondta, hogy mindenki szívesen jön, a kis létszámú vidéki irodákban dolgozóknak színfolt, hogy nagyobb közösségben beszélgethetnek, első kézből kaphatnak személyesen információkat a cégcsoport aktuális híreiről, terveiről és a legégetőbb munkaügyi és munkajogi kérdésekről.

Get Work Akadémia tudásátadás cikkhez fotó

Nagy az igény a tudásmegosztásra és a személyes találkozásra

A nap egy nagy közös meetinggel indul (all-staff meeting), amelyen a cégvezetés tart előadást és válaszol a kérdésekre. Majd az egyes szakmai területekhez kapcsolódó workshopok következnek: ilyen például a pénzügyi vagy a toborzási. A résztvevők itt átbeszélik az aktualitásokat, a példánál maradva a toborzási trendeket az egyes országrészekben. Előfordul az is, hogy munkajogi szakértő mutatja be a jogszabályi változásokat és azt, hogy erre miként lehet jól reagálni. Terítékre került már a 2023. január 1-től hatályos új munka törvénykönyve is, a munkajogász pedig rendszeresen készül konkrét jogesetekkel.

Fontos része a Get Work Akadémiának a munkavállalói jól-lét. Stresszkezelelési, reziliencia, kommunikációs tréninget kapnak a munkavállalók. Megtanulják, hogyan lehet az olyan eseteket kezelni, amikor egyszerre többféle elvárásnak kell megfelelniük, amikor a család mellett a munkaadó, a megbízó és az álláskeresők különféle igényeinek kezelése is kihívást jelent. Muníciót kapnak a munkavállalókkal való kapcsolattartáshoz, a velük való törődéshez is. Nem maradhatnak el igény esetén a szakmai, az irodai ügymenetet gyorsító tréningek sem, például az Excel-oktatás.

Get Work Akadémia tudásátadás cikkhez fotó 2

Szórakoztató és tanulságos, ha színészek szimulálnak javításra szoruló munkahelyi helyzeteket

Az akadémia egyik őszi foglalkozása üde színfolttal is szolgált. Egy színházi darab (Munkatársas) mintájára színészek szimuláltak és improvizáltak a cégben előforduló, javításra szoruló munkahelyi helyzeteket. Például a felfelé delegálást, a felelősség hárítását, a nem elégséges kommunikációt. “Ha ferde tükröt tartanak elénk, ha kívülről látunk nálunk megtörtént munkahelyi helyzeteket, az átélhetővé válik és látható, hogy ennek mi a következménye, miért kellene ezen változtatni” - fogalmaz Jáhny Ákos.   

A stratégiai igazgató hozzáteszi, hogy az akadémia azért is fontos, hogy a munkavállalók egy irányba evezzenek, érezzék, hogy egy nagy család tagjai, a nap jelentős közösségformáló erővel is bír.

A nyitóképen Jáhny Ákos

 

  • 2024.06.05Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit, képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján. Betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Vezesd céged magasabb tudatossággal! Új vezetői képességekre van szükség!

Eddig jól ment a cég vezetése? De pár éve úgy érzed, új képességek kellenének az eredményesség tartásához? Az eddig működő rendszerek... Teljes cikk

A Hallgatói Karrierút programban vesz részt a Prodiák Iskolaszövetkezet, a Prohuman cégcsoport tagja

A Prohuman 2023. augusztusában stratégiai együttműködést írt alá a Pécsi Tudományegyetemmel. A cégcsoport diákmunka üzletága kifejezetten a... Teljes cikk

Visszajelzéssel a megtartásért

A magyar munkavállalók körében végzett kutatások alapján a munkahelyválasztást és a munkahellyel való elégedettséget döntően befolyásoló... Teljes cikk