Először belül tegyünk rendet! Az ügyvitel fejlesztése mindig előzze meg az új projekt indulását!
Ha folyik ki a pénz és az idő a cégből? Azonnal szervezze újjá az ügyvitelt! Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet. A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlik. A jól szervezett ügyvitelen múlik minden. Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen. Erről szól a Piac & Profit április 3-án megrendezendő Ügyviteli trendek - 2019 workshopja.
Az okos vezetés először belül tesz rendet
, ott fejleszt, mégpedig folyamatosan, mert tudja, hogy az új terméket, portfóliót a régi háttér nem bírja el.A cégügyvitel legfontosabb területeit: a integrált irányítási rendszereinket, a
dokumentumkezelésünket, akár papír alapon, akár digitálisan, az informatikai hátteret, a könyvelési, számlázási, adminisztrációs, kommunikációs rendszereinket, az irodai technikát, eszközöket és szoftvereket folyamatosan fejlesztenünk kell. Ez a digitalizációs kor egyetlen hátránya. De előnye az, hogy rendkívül felgyorsul a cég hatékonysága, lecsökkennek a költségek.
Aranyszabály, hogy egy új projekt bevezetését mindig meg kell előzze a cég működőképességét alapvetően meghatározó ügyviteli folyamatok átszervezésének. Különben káosz lesz a fejlődésből.
Az Ügyviteli trendek - 2019 című Piac & Profit workshopon az ügyviteli trendek rendkívül gyakorlatias formában, azonnal hasznosítható megoldásokban mutatkoznak be. Szánja rá a napját! Szakértőink a gyakorlat, a felhasználók nyelvén beszélnek!
A WORKSHOP
Időpontja:
2019. április 3., szerda 9.30-16.00Helyszíne:
Budapest, Sugár Mozi RendezvénykomplexumRészletes programról és regisztrációról itt olvashat:
https://piacesprofit.hu/konferenciakozpont/ugyviteli-trendek-2019/
- 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
A koronavírust követő években a HR területén tapasztalható robbanásszerű technológiai fejlődés, - mely még 2024-ben is újabb és újabb ajtókat... Teljes cikk
A teljesítményértékelés a legtöbb vállalat számára alapvető folyamat. Azonban a digitalizáció terjedésével, egyre nagyobb népszerűségnek... Teljes cikk
Jakobsen Petra HR tanácsadóval, a Flow Consulting HR üzletágának vezetőjével a teljesítményértékelés változásáról, a HR analitika üzleti... Teljes cikk
- Rosszul jár, aki ilyen cégben dolgozik gazdasági válság idején 2 hónapja
- Cégvezetők Csúcstalálkozója - 2024. Könnyebb vagy nehezebb lesz a pálya? 2 hónapja
- Egy bérszámfejtő szoftver nagy segítség minden vállalatnál 2 hónapja
- Kevesebb stressz, alacsony vérnyomás, több nasi és alkohol - így áll a távmunka mérlege 3 hónapja
- Már az eÁFA-rendszeren keresztül is benyújtható a bevallás - közel a határidő 3 hónapja
- Egyszerűsödött a megváltozott munkaképességű dolgozók ellátásainak igénylése 4 hónapja
- Hogyan alakítja át az MI a toborzók munkáját? Ezzel vár az idei recruiTECH 4 hónapja
- Új vezető az Integrom Program élén és február végén indul a következő képzés 4 hónapja
- Most érdemes dönteni, ki vegye át a családi vállalkozást 4 hónapja
- A cégek ötöde szigorított a home office szabályokon 4 hónapja
- 5+1 ok, amiért a Hotel Ózon a tökéletes helyszín cégük rendezvényének 4 hónapja