kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Elindult az idei CSR Tudatossági Hét

Tavaly indult útjára a Svéd Kereskedelmi Kamara szervezésében a CSR Tudatossági Hét Magyarországon. Idén június 27. és július 3. között ismét lehetősége van számos vállalatnak és szervezetnek felhívni a figyelmet a CSR fontosságára és közös gondolkodást elindítani akár vállalaton belül, akár a szervezetek között.

Immár második alkalommal rendezik meg Magyarországon a CSR Tudatossági Hetet, június 27. és július 3. között. A Magyarországi Svéd Kereskedelmi Kamara kezdeményezésére indult kampány célja, hogy tagjai és a magyar vállalati szféra körében felhívja a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás fontosságára. Ezenkívül inspirálni szeretnék a résztvevőket arra, hogy új utakat találjanak felelősségvállalási tevékenységük kiterjesztésére, valamint kommunikációjára.

A CSR Tudatossági Héthez minden érdeklődő csatlakozhat a közös logó és a #csrawarenessweek2022 hashtag használatával. 

A tavalyi, első kampány nagyon jó eredményeket hozott: összesen 160 poszt, illetve újságcikk született, 80 vállalat, 40 szervezet és 20 magánszemély osztotta meg CSR-rel kapcsolatos híreit és gondolatait. Az akció által láthatóvá vált, milyen szerteágazó lehet ez a terület: a gyerekek támogatásától az egészségügy segítésén át a diverzitás, a fenntarthatóság és a munkatársak elégedettségéig és jóllétéig számos témát lefedtek a résztvevők.

“A CSR ma már szerves része az üzleti életnek, mégis gyakran csak cégen belül tudnak az ilyen jellegű tevékenységről. Fontosnak tartjuk, hogy ezek a kezdeményezések szélesebb körben is ismertté váljanak, hogy ezáltal más vállalatokat is inspiráljanak arra, hogy belekezdjenek egy hosszú távú, fenntartható CSR stratégia kialakításába.” - mondta Jakab Roland, a Magyarországi Svéd Kereskedelmi Kamara elnöke.

Svédország Nagykövetsége tavaly készíttetett egy felmérést magyarországi cégek körében. Ennek alapján azt már érzékelik a vállalatok, hogy nemcsak az ügyfelek, hanem a meglévő és potenciális munkavállalók számára is fontos üzenet, hogy milyen CSR-tevékenységet végeznek. További érdekesség, hogy a cégek háromnegyede ajánlott már fel pénzt jótékonysági célra, de például 56 százalékuk részt vett önkéntes munkában is. Nem csupán a nagyvállalatok aktívak ezen a téren: a kis- és középvállalatok hasonló arányban támogatnak civil szervezeteket. Mivel azonban sokan nem foglalkoznak ennek kommunikálásával tudatosan, ezért nem tud róluk a nyilvánosság. A CSR Tudatossági Hét éppen ezen kíván változtatni.

 

  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény

A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény célja, hogy erősítse a magyar vállalkozások... Teljes cikk

A szervezeti mediáció, mint ESG eszköz

A fenntarthatóság napjaink egyik legégetőbb társadalmi és egyben jogi kérdése. A vállalatok ma már nem elégedhetnek meg e téren a marketing... Teljes cikk

Profi programozók önkéntes munkája segítheti a fogyatékkal élő embereket, hogy munkához jussanak

A digitalizáció nem csak a pénzügyi világot alakította és alakítja át, de többek között a karitatív szervezetek munkáját is hatékonyabbá... Teljes cikk