Megjelent: 2 éve

Bemutatjuk az Év Marketingesét

A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat marketingjében, amellyel kiemelkedett a piaci versenyből.

sóskuthyné mira marketing -

Kerüli a nyilvános szerepléseket, és ez volt az első nyilvános előadása – árulta el Sóskuthyné Mészáros Mira. Mindössze 23 éves volt, amikor az egyetem elvégzése után a bátyjával vállalkozni kezdett és megnyitották a Marco Mobili Bútoráruházat Veszprémben.

Versenyelőadásában kiemelte: sikereit annak köszönheti, hogy úttörő az innovációk kipróbálásában, imád technikai fejlesztéseket elsőként bevetni.

Erre a vállalkozással járó kezdeti üzleti és magánéleti nehézségek sarkallták: "Csak itt Veszprémben, a mi utcánkban, hat bútoráruház van" – érzékeltette a verseny mértékét előadásában a szakember.

"Madeleine vagyok, a Marco Mobili Bútoráruház ügyfélszolgálati kollégája. Két ember munkabérét spórolom meg a cégnek, és nekem köszönhető, hogy nálunk akkor sem áll meg az élet, amíg Mira a szuperkonferencián van" – ezt már a Sóskuthyné Mészáros Mira által fejlesztett mesterséges intelligencia alapú ügyfélszolgálati chatbot mondta az előadáson.

A vállalkozás sokszínű marketing eszközei közül kiemelkedik, hogy valószínűleg az első hazai bútorbolt volt, amelyik a telefonos fizetésnél ismert érintéses, NFC technológiát alkalmazta. Ezzel az eszközzel a vásárlók plusz információkat szerezhetnek az áruházban lévő bútorokról, ha a mobiltelefonjukat az árcímkéhez érintik, akiknek ezután remarketing hirdetéseket küldhet a bútoráruház.

„Óriásit fejlődött a kkv marketing színvonala. A versenyprezentációk a világ bármelyik vállalkozói konferenciáján megállnák a helyüket. Bár a versenyen részt vevő vállalkozások ma már példaképek, néhány éve ők is ugyanúgy a nulláról, teljesen ismeretlenként és kapcsolatok nélkül kezdték, mint a kisvállalkozások döntő többsége. A sikerük bizonyítja, hogy a marketing még ma is versenyelőny, és bárki el tudja kezdeni a nulláról, ahogy ők is” – jegyezte meg Wolf Gábor kisvállalati szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.

Az Év Marketingese Díjat meghívásos verseny keretében ítélik oda. Célja, hogy minden évben elismerje és díjazza azokat a kisvállalkozókat, akik nem csak a marketing területén teljesítenek kiemelkedően, de vállalkozásuk etikus működése és emberi tulajdonságaik révén is példaértékűek. A versenyző vállalkozók a Marketing Szuperkonferencián mutatják be stratégiáikat. Az Év Marketingese Díjat a konferencia résztvevőinek szavazata alapján ítélik oda. A díjat a Marketing Commando alapította 2008-ban.

A 2023. Év Marketingese Díj versenyzői voltak:

  • Dr. Becker-Bérdi Gergely fogorvos, a Becker Dental alapítója;
  • Dr. Bodó Gergely ügyvéd, a Bodó Ügyvédi Iroda alapítója;
  • Cseke-Kovács Zsófia, a Zeka Styling alapítója, szín- és stílustanácsadó;
  • Komjáti Zsuzsanna, jógaoktató, Magyar Jógaoktatók Szövetsége;
  • Sóskuthyné Mészáros Mira, Marco Mobili Bútoráruház.

Fotó: Marketing Commando

  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Dolgozz bárhonnan 30 napot, több hónapos apaszabi, élethelyzethez alkalmazkodó rugalmas munkavégzés

Gyakran előbb kérdeznek rá a pályázók a rugalmas munkavégzés lehetőségére, mint a juttatásokra. Ez ma már nem egyedi sok nagy multinacionális... Teljes cikk

Már kiváltott munkaköröket az AI - nem lehet kérdés, ad-e átképzést a cég

Az IT munkapiacról, az átképzések lehetőségéről, a mesterséges intelligenciával összefüggésben a pályakezdők helyzetéről, bérekről és a... Teljes cikk

Generációs különbségek

Másként állnak a munkavégzéshez, a munka világához, a vezetéshez, az állásváltáshoz vagy éppen a munka-magánélet egyensúlyához a különböző... Teljes cikk