kapubanner for mobile
Megjelent: 9 hónapja

Ügyfélkapcsolati munkatárs

Az ügyfélkapcsolati munkatárs olyan szakember, aki a vállalat vagy szervezet ügyfeleinek kéréseivel, panaszaival, észrevételeivel és javaslataival foglalkozik.

Az ügyfélkapcsolati munkatárs munkája során szorosan együttműködik az értékesítési, termékfejlesztési, minőségbiztosítási és egyéb részlegekkel. lilyen állásokat könnyen talál az Állásportál.hu-n.

Az ügyfélkapcsolati munkatárs feladatai közé tartozik:

  • Az ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailen, chaten vagy egyéb csatornákon keresztül
  • Az ügyfelek kéréseinek, panaszainak, észrevételeinek és javaslatainak fogadása, nyilvántartása és megválaszolása
  • Az ügyfelek tájékoztatása a termékekkel, szolgáltatásokkal, árakkal és akciókkal kapcsolatos információkról
  • Az ügyfelek segítése a megrendelésekkel, fizetésekkel, szállításokkal és egyéb ügyekkel kapcsolatban
  • Az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése
  • Az ügyfélpanaszok kezelése és megoldása
  • Az ügyfélvisszajelzések gyűjtése és elemzése

Az ügyfélkapcsolati munkatárssal szemben elvárható, hogy:

  • Legyen képes udvariasan, barátságosan és segítőkészen kommunikálni az ügyfelekkel
  • Képes hatékonyan, pontosan és rugalmasan dolgozni
  • Naprakész az irodai szoftverekkel, alkalmazásokkal és módszertanokkal
  • Felelősségteljes, megbízható és diszkrét a munkavégzésben
  • Hajlandó folyamatosan tanulni és fejleszteni a tudását és készségeit
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A szexi pozíciónevek csapdája

Tudja mi a különbség a sales manager, a business development manager és account manager munkakörök között? A gyakorlatban nem sok: az... Teljes cikk

Több lányt az informatikába: sokszor a tanárokkal és a szülőkkel kell küzdeni

Bár a tendencia javulást mutat, még mindig bátorítani, biztatni kell a fiatal lányokat, hogy az úgy nevezett STEM szakmák vagyis a tudomány, a... Teljes cikk

Kalauzok nélkül: a MÁV teszteli, hogy bizonyos járatok jegyvizsgáló nélkül közlekedjenek

A MÁV éppen teszteli, hogy bizonyos járatok jegyvizsgáló nélkül közlekedjenek. A Vasutasok Szakszervezetének képviselője úgy gondolja, ez... Teljes cikk