Service Delivery Manager (SDM)
Ezt a pozíciómegnevezést jellemzően az informatikai szektorban használják. Kiemelt ügyfelekhez kapcsolódó projektmenedzsment jellegű tevékenység ellátását takarja. Általában informatikai szolgáltatásoknál jelenik meg (pl. szoftver megoldások).
A kolléga összekötő kapcsot jelent a vállalat és az ügyfél között, mindkét irányba biztosítja az információáramlást. Mivel IT szektorban a változtatásokra, módosításokra, frissítésekre vonatkozó kérések mindkét irányból érkezhetnek, az SDM az ügyfél és a vállalat érdekeit egyaránt képviseli. Felelősségi körébe tartozik a projektcélok megfelelő határidőre és minőségben való elérésének biztosítása, a megvalósításhoz szükséges személyek és folyamatok koordinálása, és a legmagasabb szintű ügyfélkapcsolat megteremtése. Senior pozíciónak számít, legalább 3-5 év szakmai tapasztalat szükséges ellátásához, mely tapasztalat valamilyen támogató területről származik (pl. IT ügyfélszolgálat). Releváns IT végzettség nem elvárás hozzá, fontosabb a tapasztat, és tárgyalási szintű nyelvtudás elsősorban angolul, de ügyféltől függően akár más nyelveken is.
Service Delivery Manager állások itt.
- 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
Miért szeretek recruiter lenni? – tette fel a kérdést néhány ismert toborzási szakembernek Csatalinácz Adrienn, az euJobs HR-Group HR és BRAND... Teljes cikk
Tudja mi a különbség a sales manager, a business development manager és account manager munkakörök között? A gyakorlatban nem sok: az... Teljes cikk
Bár a tendencia javulást mutat, még mindig bátorítani, biztatni kell a fiatal lányokat, hogy az úgy nevezett STEM szakmák vagyis a tudomány, a... Teljes cikk
- Alacsony kódú technológiák - Így alakulhat át a munkaerőigény a szoftverpiacon 1 hónapja
- Minőség és megbízhatóság - milyen számítógépet érdemes választani? 2 hónapja
- Bele lehet szeretni ebbe a hivatásba: interjú Szalavics Mariann NAV-elnökhelyettessel 2 hónapja
- Az új valuta a home office, Magyarország vonzó BSC-célpont 2 hónapja
- A legdrágább munkakör a betöltetlen munkakör. De mennyi az annyi? 2 hónapja
- "Nem nőknek való ez a szakma, ez a férfiak világa" 3 hónapja
- Ennyit kereshetnek a magyar IT-sok külföldön 3 hónapja
- Mekkora a magyarok bére az IT-szektorban legközelebbi szomszédainkhoz képest? - mutatjuk a számokat 4 hónapja
- Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista 4 hónapja
- Ennyit keresnek az informatikusok Magyarországon és a régióban 4 hónapja
- Mi leszel, ha nagy leszel? - miért céltalanok a mai fiatalok és mit tehetünk ellene? 5 hónapja