kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

Service Delivery Manager (SDM)

Ezt a pozíciómegnevezést jellemzően az informatikai szektorban használják. Kiemelt ügyfelekhez kapcsolódó projektmenedzsment jellegű tevékenység ellátását takarja. Általában informatikai szolgáltatásoknál jelenik meg (pl. szoftver megoldások).

A munkakör leírását Dobár Attila, a JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. ügyvezető partnere és munkatársai készítették. Munkaerő-kölcsönzési és közvetítési tevékenységük révén gyakran találkoznak a Partnereiknél megjelenő bonyolult pozíciómegnevezésekkel, ezért fontosnak tartják, hogy olyan leírást készítsenek, melyből mindenki számára érhető, hogy mit jelent az adott pozíció, milyen feladatok és elvárások társulnak hozzá.


A kolléga összekötő kapcsot jelent a vállalat és az ügyfél között, mindkét irányba biztosítja az információáramlást. Mivel IT szektorban a változtatásokra, módosításokra, frissítésekre vonatkozó kérések mindkét irányból érkezhetnek, az SDM az ügyfél és a vállalat érdekeit egyaránt képviseli. Felelősségi körébe tartozik a projektcélok megfelelő határidőre és minőségben való elérésének biztosítása, a megvalósításhoz szükséges személyek és folyamatok koordinálása, és a legmagasabb szintű ügyfélkapcsolat megteremtése. Senior pozíciónak számít, legalább 3-5 év szakmai tapasztalat szükséges ellátásához, mely tapasztalat valamilyen támogató területről származik (pl. IT ügyfélszolgálat). Releváns IT végzettség nem elvárás hozzá, fontosabb a tapasztat, és tárgyalási szintű nyelvtudás elsősorban angolul, de ügyféltől függően akár más nyelveken is.

Service Delivery Manager állások itt.
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
"Keressük a lila elefántot" - avagy miért izgalmas a toborzó szakma

Miért szeretek recruiter lenni? – tette fel a kérdést néhány ismert toborzási szakembernek Csatalinácz Adrienn, az euJobs HR-Group HR és BRAND... Teljes cikk

A szexi pozíciónevek csapdája

Tudja mi a különbség a sales manager, a business development manager és account manager munkakörök között? A gyakorlatban nem sok: az... Teljes cikk

Több lányt az informatikába: sokszor a tanárokkal és a szülőkkel kell küzdeni

Bár a tendencia javulást mutat, még mindig bátorítani, biztatni kell a fiatal lányokat, hogy az úgy nevezett STEM szakmák vagyis a tudomány, a... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár