kapubanner for mobile
Megjelent: 3 éve

Régiós szolgáltatóközpontot nyit Magyarországon a Bosch

A vecsési beruházás várhatóan több mint 200 munkahelyet teremt a következő években.

Új regionális szolgáltatóközpontot hoz létre Vecsésen a Bosch, a technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. A központ öt ország munkavállalóinak HR adminisztrációját látja el a jövőben, elsősorban a kelet-közép-európai régióban - jelentették be a Külgazdasági és Külügyminisztériumban. A beruházás várhatóan több mint kétszáz munkahelyet teremt a következő években. Az új szolgáltatóközpont létrehozását bejelentő eseményen részt vett Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter, valamint Daniel Korioth, a magyarországi Bosch csoport vezetője. A 6 milliárd forint összértékű beruházáshoz a magyar állam 2,1 milliárd forint támogatást biztosít. „A vecsési szolgáltatóközpont megnyitása újabb fontos mérföldkő a Bosch csoport számára Magyarországon és a régióban, továbbá azt mutatja, hogy nagyon bízunk a magyar szakemberek tudásában” - mondta Daniel Korioth.

Ügyfélszolgálat házon belül - egyszerű, hatékony, digitalizált folyamatok

Az új HR szolgáltatóközpont öt ország, illetve a vállalat világszintű szolgáltatási üzletági összefogásának és több éves munkájának eredményeként jött létre a Bosch csoport 2019-ben elindított globális kezdeményezésének részeként. Ennek célja, hogy a vállalatcsoporton belül még szorosabb legyen az együttműködés, és a szinergiákat kihasználva hatékonyabban támogassák a Bosch üzleti törekvéseit.

A központban kezdetben HR és ügyfélszolgálati munkát végeznek munkaügyi adminisztráció, projektmenedzsment, bérszámfejtés, kiküldetések, HR-IT, valamint a toborzást és a képzést illetően, de a szolgáltatások köre később további területekkel is bővülhet. Új digitális rendszerrel is segítik a kollégákat minden, a HR-hez kapcsolódó adminisztráció gyors és egyszerű elintézésében. A munkavállalók mindössze néhány kattintással módosítani tudják adataikat, HR szolgáltatásokat tudnak igényelni, de gyors online vagy telefonos segítséget is kérhetnek a szolgáltatóközpont munkatársaitól.
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Több az álláshirdetés februárban, közel 32 000 munkakör vár betöltésre

Januárról februárra 29 172-ről 31 665-re nőtt a magyar weben meghirdetett álláshirdetések száma. Ez közel 2500-zal több az előző hónapnál, egy... Teljes cikk

Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk