kapubanner for mobile
Megjelent: 6 éve

Pályázat fiatal pályakezdők képzésére

Pályázatot hirdetett a Coca-Cola HBC Magyarország olyan civil szervezeteknek, amelyek készek munkanélküli fiatalokat oktatni a vállalat által kezdeményezett #énjövőm program tananyaga szerint, elsősorban vidéken. A vállalat 2020-ig 8000 fiatal képzését tűzte ki célul.

A Coca-Cola HBC Magyarország olyan civil szervezeteknek hirdetett pályázatot, amelyek a vállalat Budapesten és vidéki nagyvárosokban már zajló #énjövőm képzési programjának kiegészítéseként képesek - egyedi helyismeretükre támaszkodva - elsősorban vidéken még több fiatalt bevonni a programba, és számukra egy egynapos képzést megtartani.

Az üdítőitalgyártó idén szeptemberben indította el a programját és a tervek szerint 2020-ig 8000 fiatalnak nyújt az elhelyezkedésüket segítő tréningeket. A vállalat a felnőttoktatásban évtizedes tapasztalatokkal rendelkező szervezeteket bízott meg az #énjövőm program tananyagának oktatásával, a most meghirdetett pályázat győzteseit pedig ingyenesen felkészíti a tananyag átadására.

„A nemzetközi célkitűzésekkel összhangban indítottuk el az #énjövőm programot Budapesten és az Észak-magyarországi régióban. Nagy öröm számunkra, hogy ilyen rövid idő alatt több mint 600 fiatalt sikerült bevonni a képzéseinkbe. Ez alatt a néhány hét alatt bebizonyosodott, hogy szükség van erre az egynapos ingyenes tanfolyamra, ahol többek között önismeretre, állásinterjú helyzetekre és a visszajelzések kezelésére tanítjuk a fiatalokat.” - mondta Tóth Valentin, vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgató. „Ahhoz, hogy jövőre országos szintre emeljük az #énjövőm programot és még több fiatalhoz jussunk el, a civil szervezetek nagy segítségünkre lesznek.”

A kiírás szerint a pályázók legalább 10 olyan 18 és 30 év közötti fiatal részvételével indíthatják el a képzést, akik sem oktatásban, sem képzésben nem részesülnek, és nem is dolgoznak. A szervezőknek 2018. március végéig legalább három, legfeljebb 20 ilyen képzést kell lebonyolítaniuk, amelyekért a Coca-Cola HBC Magyarország egyedi díjat fizet.

A pályázat beküldési határideje 2017. december 15. A részletes pályázati kiírás a vállalat weboldalán érhető el.

Az #énjövőm képzési program a Coca-Cola Hellenic csoport 28 országra kiterjedő kezdeményezésének hazai változata. A Coca-Cola HBC Magyarország a Közép-európai Egyetem kutatói által elvégzett reprezentatív felmérés eredményeire építve állította össze a magyarországi képzés tananyagát, amely így elsősorban az önismeretre és kommunikációra, az állásinterjú helyzetek és a visszajelzések kezelésére fókuszál. A vállalat azért a fiatalokat célozta meg a programjával, mert az ifjúsági munkanélküliség még mindig 10 százalék körül van Magyarországon, szemben az teljes népességen belül mért 5 százalék körüli értékkel. Ráadásul a nemcsak munkanélküli, de az oktatásból is kiesett fiatalok aktivitási rátája is alacsony - tehát közülük viszonylag kevesen keresnek munkát - így esetükben a legnagyobb a veszélye a tartós munkanélküliség kialakulásának.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Neumann János Program: a cél, hogy a 100 legjobb egyetem között legyen egy magyar is

Magyarország versenyképességét erősítik a Neumann János Program 340 milliárd forint keretösszegű pályázatai - hangsúlyozta Hankó Balázs, a... Teljes cikk

Már lehet pályázni a Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerésre

A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést azok az idehaza működő cégek érdemelhetik ki, amelyek a gyakorlatban is hozzájárulnak a befogadó... Teljes cikk

Itt a segítség a magyar vállalkozásoknak, hogy kijussanak a globális piacokra

A Nemzeti Innovációs Ügynökség (NIÜ) április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat... Teljes cikk