Online eszközökkel a HR sikereiért?! Most akkor marketinges vagy, vagy HR-es?
Van employer branding stratégája a cégnek, ahol dolgozik? Meghatározták már a vállalati Facebook oldal kommunikációs irányait? Van saját karrieroldaluk, amit rendszeresen látnák el újabb és újabb tartalmakkal? A marketing és HR között gördülékeny kommunikáció és szerep leosztás alakult ki a munkáltatói márkaépítést célzó kampányok hatékony menedzselése érdekében? Nem? Akkor van egy jó és egy rossz hírünk.
Az online megjelenés, mint PR eszköz
A rossz hír röviden, hogy ez így egyáltalán nincs jól. A munkáltatói márkaépítés mára a HR egyik legnagyobb feladata lett. Jól kidolgozott stratégia és eszközök nélkül, rövid időn belül nagyon nehéz lesz felvenni a versenyt a legjobb jelöltekért. Tény, hogy szervezeti szinten kezdődik annak a megalapozása, hogy mennyire vonzó egy munkahely. De az, hogy ezt hogyan lehet megfelelően prezentálni a jelöltek felé, már többségében HR feladat is.
Egy egyszerű példán keresztül szemléltetve - ami biztosan nem lesz ismeretlen Önnek sem - látható, mekkora jelentőséggel bír, hogyan mutatja meg magát egy cég az online térben. Képzelje el, hogy felhív egy jelöltet egy pozícióval, amelynek részletei felkeltik a jelölt érdeklődését. Ha a jelölt az X, Y, Z generáció tagja, amikor Ön elmondja a cégnevet, már hallja is a vonal túlsó végén a heves gépelést, amint a jelölt éppen rákeres a cég nevére… Vajon mennyire hagy alább a vonal túlsó végén lévő jelölt lelkesedése, ha a keresésre kapott vállalati weboldal nem tükrözi a cégben rejlő lehetőségeket, értékeket, és nem tűnik vonzó munkahelynek?
Kinek a szerepe?
Felmerül a kérdés, mi köze a HR-nek ahhoz, milyen online képet fest magáról a cég. Arra ott vannak a marketingesek, a grafikusok, és a weboldalkészítők. A munkáltatói márkaépítés hiánya és az ezzel járó problémák viszont a HR-nél kulminálódnak, így az ő szaktudások nélkül a stratégiát és a kivitelezést is szinte lehetetlen megoldani.
Persze sokaknak még az sem egyértelmű, milyen platformokat és hogyan érdemes használni. Hogy lehet a feladatokat a cégen belül szétosztani? Hogyan hoz ez a sok munka megfelelő eredményt?
A jó hírünk, így a végére, hogy a Beck & Partners Kft. ősszel újra induló nagy sikerű HR reggelijén az egyik téma éppen az online megjelenés és kommunikáció szerepe lesz a HR-re nézve.
A részvétel díjmentes!
Az előadás során a fenti kérdésekre is választ kaphatnak.
További témák és jelentkezés: www.hrreggeli.hu
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.05Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit, képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján. Betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
A teljesítményértékelés a legtöbb vállalat számára alapvető folyamat. Azonban a digitalizáció terjedésével, egyre nagyobb népszerűségnek... Teljes cikk
Jakobsen Petra HR tanácsadóval, a Flow Consulting HR üzletágának vezetőjével a teljesítményértékelés változásáról, a HR analitika üzleti... Teljes cikk
Olvasási idő: 3 perc - Szerző: Szabó Dorina. Teljes cikk
- Felsővezetők a Linkedinen: hogyan lehet jól csinálni? 1 hónapja
- A dolgozók kétharmada heti 1-2 meetinget időpocsékolásnak tart 2 hónapja
- Házon belülről nevezte ki új vezetőjét a Decathlon 2 hónapja
- Ennyien dolgoztak a kommunikációs iparágban tavaly 2 hónapja
- PREXA 2024: elindult a nevezés 2 hónapja
- Nincs több email áradat szabadság után - így segít az AI felvenni újra a fonalat 3 hónapja
- Így tudják megszólítani a Z generációs munkavállalókat a vállalatok 4 hónapja
- Google Ads és a hirdetői személyazonosság 4 hónapja
- Óriási veszteségeket okoz a cégeknek az "interjúhalál" 6 hónapja
- Mi vonz a munkahelyre és mi tart ott? Itt egy friss kutatás 7 hónapja
- Marketing menedzser 8 hónapja