Miért nem jó a dolgozónak és a cégnek az egyterű iroda?
Bár divatos és az amerikai irodák 70%-a egyterű, egyre inkább úgy néz ki, hogy ez sem a munkavállalók, sem a cég számára nem egyértelműen praktikus, írja a BBC-re hivatkozva az Index.
A memóriára rossz hatással van például, ha a kollégák összevissza oda ülnek, ahol épp hely van. Sokakat az állandó zaj zavar leginkább. 14 féle szempontból hasonlították össze a Sydney Egyetem felmérésében az egyterű és a hagyományos irodákat. Utóbbiak minden tekintetben jobb helyezést értek el, mint az egyterűek.
Az egyterű irodák mellett a költséghatékonyságon túl elvileg az szól, hogy segítik a munkavállalók közti együttműködést, de ez sem feltétlenül van így, hiszen rengeteg a nem munkával kapcsolatos kommunikáció.
Index
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés jelentősen javíthatja vagy épp ronthatja munkahelyi teljesítményünket, a... Teljes cikk
A reggeli csúcsforgalom okozta bosszankodás mellett számos tényező nehezíti meg a mindennapjait azoknak, akik ingáznak a munkahelyükre. A szakértő... Teljes cikk
Folyamatos az innováció az irodapiacon, amely az elmúlt évek változásaira új megoldásokat és alternatívákat kínál. A legfontosabb trendek... Teljes cikk
- Egyre több vállalatnál döntenek a home office megszüntetése mellett 2 hónapja
- Kevesebb stressz, alacsony vérnyomás, több nasi és alkohol - így áll a távmunka mérlege 3 hónapja
- Most érdemes dönteni, ki vegye át a családi vállalkozást 4 hónapja
- A cégek ötöde szigorított a home office szabályokon 4 hónapja
- Mire kell figyelni az irodai színek és festéktípusok kiválasztása során? 5 hónapja
- Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"! 5 hónapja
- Hogyan lesz valóban kutyabarát egy iroda? 6 hónapja
- Hogyan vágjunk bele a változásba hatékonyan és lendületesen? 6 hónapja
- Mitől függ a hőszivattyús fűtés ára? 6 hónapja
- Az okos munkakörnyezetek ereje: Növelje munkavállalói produktivitását! 6 hónapja
- Erősség-matek a sikerért! - Mit nyerhet egy vállalkozás, ha az erősségekre koncentrál? 6 hónapja