kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

Januárra tolták ki az Employer Branding Award pályázatok leadási határidejét

A pályázat beadási határidejét 2017. január 16., 11.00-ra módosult - írta közleményében a Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozata.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata második alkalommal hirdette meg az Employer Branding Award pályázatot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel.

„A világ több országában írnak ki hasonló témájú díjakat. A kezdeményezésünkkel azt szeretnénk elérni, hogy Magyarország is felzárkózzon ezen országok sorába és bebizonyítsuk, hogy nálunk is léteznek jó példák és követendő vállalatok ezen a területen” - mondta el Kádár Balázs, az MPRSZ Employer Branding Tagozat vezetője.

A kiírok célja az, hogy minél igényesebb pályaművek érkezzenek be és elegendő idő álljon rendelkezésre a kiváló minőségű munkához. Több vállalat jelezte, hogy a karácsony közeledtével nagyon sok a teendőjük és ezáltal kevesebb idejük jutna a megfelelő kidolgozásra. Ezért az Employer Branding Tagozat vezetése a zsűrivel egyetemben úgy döntött, hogy a pályázat beadási határidejét 2017. január 16., hétfő, 11.00-ra módosítja.

Az egyéb pályázati feltételek változatlanok és megtalálhatók az MPRSZ honlapján.

Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2016. február végén, március elején várható. A pályázattal kapcsolatos további információt az MPRSZ titkársága nyújt, a pályázatok leadhatók a [email protected] e-mail címre.

Az Employer Branding Award 2016 azon HR és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeteken belül (intern), mind azokon kívül (extern). A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél egészségesebbek, kellemesebbek, szerethetőbbek és termelékenyebbek legyenek.

A Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozata
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
MFB: már lehet pályázni a kamatmentes, uniós forrású beruházási hitelre

A vállalkozások keddtől igényelhetik az uniós forrású kamatmentes beruházási hitelt, legfeljebb 100 millió forint értékhatárig - tájékoztatta a... Teljes cikk

Neumann János Program: a cél, hogy a 100 legjobb egyetem között legyen egy magyar is

Magyarország versenyképességét erősítik a Neumann János Program 340 milliárd forint keretösszegű pályázatai - hangsúlyozta Hankó Balázs, a... Teljes cikk

Már lehet pályázni a Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerésre

A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést azok az idehaza működő cégek érdemelhetik ki, amelyek a gyakorlatban is hozzájárulnak a befogadó... Teljes cikk