kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Ezért fontos a profi kép- és hangtechnika az irodában

A hibrid munkaforma terjedésével előtérbe került a vállalatoknál az audiovizuáltechnika fejlesztése. A Randstad munkaerő-közvetítő új irodájában már egy, a távinterjúztatást is támogató rendszert épített, melynek szállítója az AV Spring Kft. volt. Simonics-Dél Eszter operációs vezető mutatja be, milyen megoldásokat alkalmaznak azért, hogy élmény legyen a hibrid meeting, az online állásinterjú vagy a belsős rendezvény.

RANDSTAD IRODA-

Januárban költözött új irodába, a Budapest XIII. kerületében található Green Court Office-ba, a legnagyobb hazai munkaerő-közvetítő cég, a holland hátterű Randstad. Az új irodát már olyan szemmel keresték és úgy alakították ki, hogy megfeleljen a hibrid munkavégzés elvárásainak. Ez lett ugyanis a Covid egyik következménye a vállalati világban. A személyzeti szolgáltató már átállt a hibrid működésre, heti két napot kell a munkatársaknak az irodában tölteniük, a többi napot maguk alakíthatják, akár heti három napot is home office-ban dolgozhatnak. Sok az olyan meeting, amelyre a résztvevők egy része az irodából, másik része home office-ból jelentkezik be. A több résztvevős online állásinterjúkon is előfordul, hogy az interjúztatók nincsenek egy térben.

A vállalat az új irodában modern audiovizuális rendszert építtetett ki, hogy jó felhasználói élményt adjon a munkatársaknak, az ügyfeleknek, hogy csak az üzletre kelljen fókuszálni. 

“A korábbi irodánkban azt tapasztaltuk, hogy a hibrid megbeszélések első percei technikai nehézségekkel telnek. Az irodában ülők nem hallottak mindent, visszhangzott a beszéd, a távolról becsatlakozók nem láttak mindenkit. Az új rendszerünket úgy terveztettük meg, hogy a tárgyalókban elhelyezett érintőképernyőn egy gombnyomással elindítható a meeting, több videókonferencia-rendszer fut, vezeték nélküli eszközökön is be lehet csatlakozni” - mondja Simonics-Dél Eszter. A teremben a kamera érzékeli, hol ülnek a résztvevők és csak őket mutatja, a mennyezeti mikrofonok az éppen beszélő hangját erősíti fel és kiszűrik a háttérzajokat.

A munkaerő-közvetítőnél az állásinterjúkra használt összes kisebb tárgyalót is felszerelték ezzel a rendszerrel. Ez különösen akkor hatékony, amikor többen vesznek részt a cégtől a kiválasztásban és nincsenek egy térben. Jól látják és hallják egymást, a jelöltek nonverbális kommunikációját is jobban érzékelik a nagy kivetítőn. Az új technológia az adminisztrációt is könnyíti. A tárgyalók külső falára elhelyezett érintőképernyős panelen fény jelzi, ha foglalt a helyiség, illetve látható, mely időközökben az. A panelen a tárgyaló le is foglalható, amiről a központi informatikai rendszerbe értesítés megy.

A Randstad esetében a Logitech legújabb videokonferencia és kamera megoldásait telepítette az AV Spring. A Logitech professzionális portfóliójával lehetséges az általánosan használt Google Meet konferencia mellett egyéb platformokról is hívást szervezni. Ezzel biztosítják, hogy a tanácsadó kollégák rugalmasan szervezhessenek interjúkat és megbeszéléseket. A gyártó megoldásai egyéb AV rendszerekkel integrálva egy teljes körű felhasználó élményt adnak minden teremtípus és méret esetén.

Iroda Galéria nyitókép

További képek az irodáról a galériában. Kattintson a képre!

Vendégfogadás a recepción

Ügyfélforgalommal járó tevékenységeknél nagy a szerepe a recepciónak. Itt szerzi meg az első benyomást az üzleti partner vagy az állásinterjúra érkező jelölt, és a munkaadói márkaépítésben is jelentős a szerepe. A Randstad bejáratához az AV Spring egy egyedi formátumú videófalat tervezett, ahol a cég üzenetei, imázsfilmjei futnak. Ezek a tartalmak könnyen változtathatóak, időzíthetők egy egyszerű alkalmazás segítségével.

A recepciós pultnál egy érintőképernyős kijelzőn pedig az érkező vendég jelentkezhet be. Csak be kell írnia, hogy kihez érkezett, a vendéglátó erről értesítést kap, és máris fogadhatja őt a recepción. Persze nem személytelen a recepció. Ott is ül egy kolléga, aki köszönti a vendéget és segít neki, ha gondot okoz a bejelentkezés.

Multifunkcionális konyha: közösségi tér is

A hibrid irodákban egyre fontosabb szerepet kap a konyha. Nemcsak étkeznek itt a kollégák, hanem a találkozások, a közös gondolkodás és kisebb rendezvények helyszíne is. A munkaerőközvetítő cég ennek jegyében alakította ki az audiovizuáltechnikát. Összenyitható a tér, mely alap esetben több szekcióból áll, a megjelenítők segítségével az előadótól távol helyet foglalók is jól látják (és hallják) a prezentációt.  A teljes térben lehetőség van nagy létszámú videokonferencia hívások bonyolítására, melyek során a mennyezeti és mobil mikrofonok, valamint a hangszórók garantálják a minőségi hangzás élményét, a Logitech Tap rendszerével pedig mindez egyszerűen kezelhető.

A Randstad rendszerét a tárgyaló-, előadótermek audiovizuális felszerelésével foglalkozó AV Spring szolgáltatócég alakította ki. “Integrátorok vagyunk, napi szinten számos gyártóval állunk kapcsolatban. Az ügyfelek igényeire hangoljuk össze a megoldásokat. Sok hónapos beszélgetés után alakult ki a koncepció, készültek el a tervek. A legfontosabb az, hogy jó felhasználói élményt és a profi üzleti környezet érzését nyújtsa a rendszer. Egyszerű, könnyen kezelhető legyen jó kép- és hangminőséggel” - fogalmaz Keresztes Gábor, az AV Spring Kft. értékesítési managere.

Nyitókép: a Randstad új irodájának közösségi tere

(Támogatott tartalom)

  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Több az álláshirdetés februárban, közel 32 000 munkakör vár betöltésre

Januárról februárra 29 172-ről 31 665-re nőtt a magyar weben meghirdetett álláshirdetések száma. Ez közel 2500-zal több az előző hónapnál, egy... Teljes cikk

Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk