kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

Durván bánnak a dolgozókkal és nem életszerűek a szabályok

Bár a Magyar Postánál jelentős a munkaerőhiány, volt dolgozóik szerint nem csak ez okozza a szolgáltatás színvonalának romlását és a fennakadásokat a cégnél. Rossza a szervezés, túl sok a munka, és megalázóan bánnak a dolgozókkal - gyűjtötte össze a volt dolgozók panaszait a Napi.hu.

images

images

Nagy a túlterheltség, miközben a szabályrendszer gyakran indokolatlan terheket ró a munkavállalókra. Mindemellett alacsonyak a fizetések, és bár különböző termékek és sorsjegyek értékesítésére erős nyomás van a vezetőség részéről, ebből kicsi a jutalék és rengeteg plusz munkát jelent a dolgozóknak. Nekik egyszerre kellene saját munkájukat végezni, plusz értékesíteni, panaszkodtak a volt munkavállalók.

Voltak, akik arról panaszkodtak a lapnak, hogy nem kaptak bizonyos feladatokra megfelelő betanítást, ugyanakkor az elvégzését elvárták tőlük.

Egy dolgozó olyan rémtörténetet is mesélt, amely szerint tavaly nyáron volt olyan műszak, amikor bezárták a küldeményeket feldolgozó kollégákat a munkahelyükre, amíg el nem végezték a munkát. Még WC-re sem engedték ki őket. A Napi.hu forrása szerint aznap 30-40 ember mondott fel műszak végén.

Napi.hu
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
"Keressük a lila elefántot" - avagy miért izgalmas a toborzó szakma

Miért szeretek recruiter lenni? – tette fel a kérdést néhány ismert toborzási szakembernek Csatalinácz Adrienn, az euJobs HR-Group HR és BRAND... Teljes cikk

A szexi pozíciónevek csapdája

Tudja mi a különbség a sales manager, a business development manager és account manager munkakörök között? A gyakorlatban nem sok: az... Teljes cikk

Több lányt az informatikába: sokszor a tanárokkal és a szülőkkel kell küzdeni

Bár a tendencia javulást mutat, még mindig bátorítani, biztatni kell a fiatal lányokat, hogy az úgy nevezett STEM szakmák vagyis a tudomány, a... Teljes cikk